ردای جنگ بر تن احمد نوراللهی

ردای جنگ بر تن احمد نوراللهی

خبرگزاری فوتبالی- غیبت سه بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس در فینال آسیا سبب شده تا نقش هافبک دفاعی قرمزها در این بازی پررنگ تر باشد.

به گزارش فوتبالی،احمد نوراللهی حالا دیگر یک مهره باتجربه برای تیم یحیی به شمار می‌رود. بازیکنی که هم روی شوت‌های از راه دور و هم روی جنگندگی در میانه میدان، یک بازیکن فوق‌العاده موثر برای پرسپولیس است. احمد نوراللهی در مسیر رسیدن تیمش به دیدار نهایی، یک ستاره کلیدی برای پرسپولیس بوده و حالا انتظار می‌رود در دیدار نهایی لیگ قهرمانان، بهترین نمایش دوران فوتبالش را تجربه کند. 

هافبک‌ها و مهره‌های هجومی اولسان اساسا تحرک بسیار زیادی در زمین دارند و به همین خاطر نقش بازیکنی مثل احمد برای خنثی کردن نقشه‌های هجومی رقیب، فوق‌العاده مهم به نظر می‌رسد. اگر پرسپولیس برنده جنگ میانه زمین باشد، قدم بسیار مهمی را برای شکست دادن اولسان برداشته است. به همین خاطر است که نوراللهی باید در این دیدار، بیشتر از همیشه دونده و جنگنده نشان بدهد.

احمد نوراللهی با دوندگی بالای خود علاوه بر انجام وظایف دفاعی، می تواند نقش پر رنگی در حملات پرسپولیس داشته باشد و در زمانی که بازی‌ گره بخورد با شلیک شوت های استثنایی می تواند تور دروازه اولسان هیوندای را به لرزه درآورد.

باید منتظر ماند و دید آیا احمد نوراللهی می تواند در این بازی همان شماره 8 همیشگی قرمزها باشد و در پایان بازی همراه با شاگردان یحیی گل محمدی جام قهرمانی را بالای سر ببرند یا خیر.

7655