خشم جزایر موریتیوس از لیورپول؛ 8 میلیون یورو برای اشتباه تایپی!

خشم جزایر موریتیوس از لیورپول؛ 8 میلیون یورو برای اشتباه تایپی!

خبرگزاری فوتبالی - لیورپول با پیروزی مقابل تاتنهام در آنفیلد صدرنشین لیگ برتر انگلیس شد اما به نظر می رسد که این پیروزی همه را خوشحال نکرد. در حقیقت جزایر موریتیوس که یکی از اسپانسرهای لیورپول هستند، از تبلیغات دور زمین به هیچ وجه خوشحال نیستند. 

به گزارش فوتبالی، وبسایت گردشگری موریتیوس از این که در تبلیغات دور زمین به اشتباه از موریتیوس از کلمه "موریتوس" استفاده شده و نام آنها با اشتباه تایپی چاپ شده ابراز دلخوری کردند چرا که در واقع هزینه ای که برای تبلیغات انجام داده بودند، هدر رفته و نتوانستند که نام جزیره گردشگری خود را درست به تماشاگران بازی نشان بدهند و بدین ترتیب مخاطبان نمی توانستند وبسایت این جزیره را باز کنند.

این کشور کوچک به غلط املایی در تلفظ نام این جزیره واکنش نشان داده است. وبسایت اکسپرس که اخبار مربوط به این جزیرا را پوشش می دهد در خبری با تیتری خشم آلود نوشته است:" 8 میلیون یورو برای این پرداختیم."

در حقیقت این تبلیغات به مبلغ 381 میلیون روپیه (معادل 8 میلیون یورو) بین لیورپول و سازمان توریستی موریتیوس بسته شده است. البته بندهای دیگری در قرارداد وجود دارد که لیورپول می تواند سود بیشتری را هم کسب کند. به عنوان بخشی از توافق، باشگاه لیورپول باید شش بار به مدت 20 ثانیه در جریان بازیهای خانگی به تبلیغ جزایر موریتیوس بپردازد که این اشتباه تایپی به معنی ضرری سنگین در این قرارداد است.

4125