رسمی؛ بازیکن مورد نظر رئال مادرید و بایرن مونیخ راهی لایپزیش شد

رسمی؛ بازیکن مورد نظر رئال مادرید و بایرن مونیخ راهی لایپزیش شد

خبرگزاری فوتبالی - رئال مادرید و بایرن مونیخ فرصت خرید یکی از اینده دارترین بازیکنان فوتبال اروپا را از دست دادند.

به گزارش فوتبالی، دومینیک سوبوسلای مهاجم مجارستانی تا سال 2025 به لایپزیش ملحق شد. این بازیکن مجارستانی که در تیم سالزبورگ توپ می زند حالا در سن 20 سالگی تصمیم گرفت که راهی تیم لایپزیش شود، هر دو تیم زیر نظر شرکت ردبول فعالیت می کنند. این بازیکن که با باشگاه های دیگری نظیر میلان و آرسنال هم ملحق شده بود تصمیم گرفت که برای ادامه پیشرفت خود راه حضور در بوندسلیگا را در پیش بگیرد.

لایپزیش برای این انتقال 20  میلیون یورو به سالزبورگ پرداخت اما باشگاه اتریشی 20 درصد از حق انتقال وی در آینده را حفظ کرد. لایپزیش در حال حاضر هم امتیاز با بایرن به خاطر تفاضل گل کمتر در رتبه سوم بوندسلیگا قرار دارد اما همه تلاش خود را خواهند کرد تا بتوانند امسال در ادامه روند صعودی خود هم در بوندسلیگا و هم در اروپا روند موفقی را داشته باشند.

سوبوسلای در مورد انتخاب باشگاه لایپزیش گفت :" این باشگاه پیشرفت فوق العاده ای داشته و یکی از بهترین های بوندسلیگاست و در لیگ قهرمانان اروپا نیز حرفهایی برای گفتن داشته است. حالا به ناگلسمن ملحق می شوم که مربی بزرگی است و از سویی در یک تیم بسیار جاه طلب و جوان حضور خواهم داشت و می توانم با این تیم برای کسب موفقیت تلاش کنم."

سوبوسلای شماره 17 را به تن خواهد داشت و در 9 ژوئن 2021 اولین بازی رسمی خود را برای لایپزیش در مقابل دورتموند خواهد داشت. سوبوسلای در حال حاضر در سایت ترانسفرمارکت 25 میلیون یورو قیمت داشت. او به خاطر زدن گل صعود مجارستان به یورو در تیم ملی کشورش محبوبیت زیادی دارد.

4125