مهاجم برزیلی تیم اولسان: باید پرسپولیس را آنالیز کنیم/ لازم نیست به خودمان فشار بیاوریم

مهاجم برزیلی تیم اولسان: باید پرسپولیس را آنالیز کنیم/ لازم نیست به خودمان فشار بیاوریم

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم برزیلی تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی گفت: باید پرسپولیس را آنالیز کنیم و ریکاوری خوبی برای بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم.

به گزارش فوتبالی، «جونیور نگرائو» مهاجم برزیلی تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی درباره دیدار با پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: این هفته استراحت برای ما مهم است. باید مواردی که در تیم وجود دارد را رفع کنیم. باید حریف را آنالیز کنیم اما اصلی ترین کاری که باید این هفته انجام بدهیم ریکاوری خوب است. انجام مسابقه هر سه روز یک بار بسیار سخت است ولی چیزی که به ما کمک کرد تا به فینال آسیا بیاییم این است که یک تیم بسیار قوی داریم. نه فقط ۱۱ بازیکن اصلی بلکه کل تیم قوی است و کیفیت زیادی دارد. فینال همچنین در مورد ذهنیت و طرز فکر شما است. شما فقط باید برای این آماده شوید.

وی درباره مسائلی که به اولسان برای فینالیست شدن در آسیا کمک کرده است، تصریح کرد: هر روز سعی می‌کنیم همدیگر را بهتر بشناسیم و به هم کمک کنیم. برای بهتر شدن فشار می‌آوریم. این تیم ما است؛ این طرز فکر ما است. می‌توانم در این خصوص سو - هوک را مثال بزنم؛ دروازه بان ما. این پسر در کل سال یک بازی برای اولسان در لیگ کره انجام نداد اما سخت به کارش ادامه داد. او هر روز حرفه‌ای تمرین کرد و حالا می‌توانیم نتیجه اش را ببینیم که چگونه این پسر در اینجا به ما کمک می‌کند. نمونه اصلی تیم ما این نوع ذهنیت حرفه‌ای است.

مهاجم برزیلی با تاکید دوباره بر داشتن ذهنیت آماده برای بازی فینال یادآور شد: اعتماد به نفس زیادی داریم و آماده هستیم اما فینال بازی متفاوتی است و بیشتر به ذهنیت شما مربوط می‌شود. البته اعتماد به نفس داریم. تیم ما از بازی‌ها لذت می‌برد. می‌خواهیم بازی کنیم و موقعیت به دست بیاوریم. این نوع بازی‌ها مربوط به ذهنیت است. این چیزی است که من به بازیکنان می گویم: "تمرکز داشته باشیم و آماده باشیم". ما از اشتباهات سال‌های گذشته درس گرفته‌ایم و فکر می‌کنم برای این فینال آماده هستیم.

نگرائو در خصوص دو ناکامی اولسان در قهرمان لیگ کره جنوبی گفت: باید اعتراف کنیم اشتباهاتی مرتکب شدیم. باید اعتراف کنیم در جزئیات شکست خوردیم. اما حالا می‌گوئیم بچه‌ها بیایید آن را فراموش کنید و دوباره شروع کنیم. بیایید از بازی لذت ببریم و می‌بینیم که چه اتفاقی می‌افتد. قبل از هر مسابقه می‌گوئیم "مهم نیست چه اتفاقی می‌افتد، فقط از بازی لذت ببریم. بیایید همان کاری را که می‌دانیم انجام بدهیم" و این جملات کارساز بوده است. این همان ذهنیتی است که ما باید با آن به فینال آسیا برویم. لازم نیست تغییر کنیم.

این مهاجم برزیلی که با سایت «کِی لیگ» گفتگو کرده است، با اشاره به قهرمانی اولسان در سال ۲۰۱۲ در لیگ قهرمانان آسیا گفت: این فرصت را داریم که برای باشگاه در آسیا تاریخ سازی کنیم. ما فقط باید از فینال لذت ببریم. لازم نیست به خودمان فشار بیاوریم. من چند سالی است که در کره هستم و این را می دانم که اگر خودمان را تحت فشار بگذاریم جواب نمی‌گیریم. البته این یک بازی مهم است. یکی از مهمترین بازی‌های تاریخ اولسان هیوندای اما فقط باید کاری که تاکنون انجام داده‌ایم را انجام بدهیم.

4731