عکس؛ کتک‌کاری دو بازیکن تیمی که توسط پرسپولیس حذف شد!

عکس؛ کتک‌کاری دو بازیکن تیمی که توسط پرسپولیس حذف شد!

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که تیم النصر عربستان که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا توسط پرسپولیس حذف شد، اصلا اوضاع خوبی ندارد به طوری که اختلافات داخلی میان اعضای این تیم زیاد است و بازیکنان آن با هم رابطه‌ی چندان خوبی ندارند. علاوه بر اینکه این رابطه‌ی نه چندان خوب، روی بازی و عملکرد آن‌ها تاثیر می‌گذارد بلکه باعث ایجاد درگیری و کتک‌کاری و خلق صحنه‌های عجیبی در زمین فوتبال هم می‌شود!

به گزارش فوتبالی، در بازی امشب النصر عربستان، دو تا از بازیکنان این تیم که عبدالرزاق حمدالله و سلطان الغنام بودند با یکدیگر درگیر شدند و کتک‌کاری جالبی وسط زمین فوتبال داشتند. پیش‌تر صحنه‌هایی از درگیری سایر بازیکنان تیم های دیگر و بحث آن‌ها درون زمین دیده شده بود اما اینکه کار دو بازیکن هم‌تیمی به کتک کاری درون زمین بکشد، کم سابقه است.

تیم النصر عربستان در حال حاضر در لیگ این کشور عملکرد خوبی ندارد، آن‌ها در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشتند و توانستند به نیمه نهایی رقابت‌ها برسند، اما مقابل پرسپولیس در ضربات پنالتی حذف شدند.

اکنون به نظر می‌رسد که اوضاع تیم النصر بسیار آشفته است چرا که رابطه‌ی بازیکنان آن با هم خوب نبوده و درون زمین یک درگیری فراتر از بحثِ عادی فوتبال و همکاریِ تیمی داشتند.

1470