آرسنال 1-1 ساوتهمپتون؛ حرکت آرتتا به سمت پرتگاه

آرسنال 1-1 ساوتهمپتون؛ حرکت آرتتا به سمت پرتگاه

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته‌ی سیزدهم لیگ برتر انگلیس، آرسنال باز هم نتوانست به پیروزی برسد و متوقف شد تا عملکرد ضعیف میکل آرتتا ادامه داشته باشد. آرسنال که بازی قبلی خود را باخته بود، این بار هم در ورزشگاه امارات مقابل ساوتهمپتون متوقف شد تا مشخص شود که مشکلات آرسنال جدی تر از این حرف هاست و آن‌ها با این روند راه به جایی نخواهند برد.

به گزارش فوتبالی، آرسنال در این فصل ضعیف ترین شروع کل تاریخ خود را در لیگ برتر انگلیس داشته است و عملکرد میکل آرتتا فاجعه بار بوده است. حتی این امکان وجود دارد که آرسنال با ادامه‌ی این روند خطر سقوط به دسته‌ی پایین تر را احساس کند و در مقاطعی از فصل در جمع سه تیم پایین جدول قرار بگیرد.

در این بازی آرسنال در همان نیمه‌ی اول، گل خورد. این گل را تئو والکات در دقیقه‌ی 18 به ثمر رساند تا در ورزشگاهی که زمانی ورزشگاه خانگی او به حساب می‌آمد، گلزنی کرده باشد. در ادامه‌ی کار آرسنال تا حدودی به خودش آمد و سعی کرد به آب و آتش بزند تا بتواند نتیجه را برگرداند. در اوایل نیمه‌ی دوم پیر امریک اوبامیانگ روی پاس انکتیا موفق به گلزنی شد تا حساب کار مساوی شود اما پس از آن گابریل در دقیقه‌ی 62 اخراج شد تا کار برای آرسنال دشوار شود و ترمز این تیم کشیده شود و یک بار دیگر شاگردان آرتتا از رسیدن به پیروزی باز بماندد.

1470