شروط هیات مدیره استقلال برای مدیرعامل/ مددی بدون اجازه حق عزل و نصب ندارد

شروط هیات مدیره استقلال برای مدیرعامل/ مددی بدون اجازه حق عزل و نصب ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- هیات مدیره باشگاه استقلال امشب تشکیل جلسه داد و در شرایطی که تمامی اعضا به احمد مددی رای اعتماد برای مدیرعاملی دادند اما رئیس هیات مدیره حاضر به رای به وی نشد.

به گزارش فوتبالی، نشست اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال امشب در شرایطی برگزار شد که در نهایت احمد مددی به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شد.

در این بین اعضای هیات مدیره شروطی را برای مدیرعاملی مددی انتخاب کردند که در نوع خود جالب است. هیات مدیره باشگاه استقلال مددی را ملزم کردند که برای تمامی عزل و نصب ها از سایر اعضای هیات مدیره نظرخواهی رای گیری شود. به این ترتیب مددی خودش حق ندارد بدون نظر هیات مدیره کسی را عزل و نصب کند.

همچنین اعضای هیات مدیره مجاز هستند در صورتی که مددی به مصوبات هیات مدیره توجه نکند بدون نیاز به نظر مجمع وی را برکنار کنند.

در این بین عبدیان مسئول نقل و انتقالات و امور فنی، آصفی نماینده باشگاه در امور بین الملل و خلیل زاده نیز مسئول مسائل اقتصادی باشگاه و اسپانسرها خواهد بود.

نکته عجیب اینجا است که اسماعیل خلیل زاده نامه صورتجلسه انتخاب مددی به عنوان مدیرعامل باشگاه را امضا نکرده است.به نظر می رسد این مصوبات نوعی شروط برای مددی است که مدیرعامل جدید باشگاه باید تمامی آنها را اجرا کند.

7474