افضل: از موقعیت‌ها استفاده نکردیم/ عملکرد بازیکنان رضایت بخش بود

افضل: از موقعیت‌ها استفاده نکردیم/ عملکرد بازیکنان رضایت بخش بود

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرفنی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: در برابر تیم سن ایچ توانستیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، علی افضل بعد از شکست 4 بر 3 مس سونگون ورزقان مقابل سن ایچ ساوه اظهار داشت: در اولین دیدار لیگ برتر برابر سن ایچ بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و بازیکنان توانستند عملکرد قابل قبولی از خود ارائه دهند.

وی افزود: سن ایچ تیم خوبی است و فوتسال خوبی انجام داد، اما احساس می‌کنم تیم ما در بازی کیفیت بهتری داشت و فقط در ضربات نهایی دقت لازم را نداشتیم که باید بر روی این موضوع کار کنیم تا در ادامه فصل نتایج موردنظر را کسب کنیم.

مدیرفنی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در خصوص کار اخلاقی محمدحسین درخشانی بازیکن تیم مس سونگون، بیان داشت: در صحنه‌ای که بازیکن سن ایج مصدوم شد این تیم در حال حمله کردن به سوی دروازه ما بود که توانستیم صاحب توپ شویم اما در نهایت محمدحسین درخشانی در یک حرکت بسیار ارزشمند توپ را به بیرون زد، اگر آن موقع تبدیل به گل می‌‌‌شد ما با نتیجه چهار بر دو از تیم حریف پیش می افتادیم ولی باید بگویم کار درخشانی بسیار پسندیده و درست بود.

وی همچنین در مورد داوری این دیدار گفت: از عملکرد داور مسابقه رضایت ندارم و امیدوارم سطح داوری‌ها رفته رفته به کیفیت بالای خود برسد.

7474