روزهای شلوغ مطهری در تمرینات پرسپولیس

روزهای شلوغ مطهری در تمرینات پرسپولیس

خبرگزاری فوتبالی- حمید مطهری دستیار اول یحیی گل محمدی در پرسپولیس این روزها و در آستانه برگزاری بازی فینال روزهای فشرده و سختی را پشت سر می گذارد.

به گزارش فوتبالی،حمید مطهری، دستیار اول یحیی گل محمدی این روزها در تمرینات پرسپولیس و در کنار سایر اعضای کادر فنی حساس ترین روزهای مربیگری خود را تجربه می کند و بی تردید پرمشغله ترین دوران خود را در پشت سر می گذارد. دستیار جوان گل محمدی که طی روزهای اخیر تمام بازی های اولسان هیوندای در منطقه شرق را دیده و به ویژه بازی های دو تیم  اولسان هیوندای کره و ویسل کوبه ژاپن را به صورت ویژه آنالیز کرده است تا بتوانند وظایف بازیکنان پرسپولیس را در مقابل کره ای ها به آنها گوشزد کنند.

عکس های منتشر شده از تمرینات پرسپولیس در دوحه نشان می دهد که مطهری علاوه بر آنالیز فنی، با توجه به نقاط قوت و ضعف حریف، برنامه تمرین را طراحی می کند و به شاگردانش نقاط قوت و ضعف رقیب و همین طور خصوصیات فردی هر بازیکن را در تمرینات گوشزد می کند.

حمید مطهری به عنوان مغر متفکر یحیی گل محمدی و دستیار اول او این روزها وظیفه سنگینی برای طراحی تمرین و آماده سازی قرمزها برای بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل اولسان هیوندای داشته و پرمشغله ترین روزهایش را سپری می کند.

7655