اعتراض عجیب سرمربی رم: چرا باید پنجشنبه بازی کنیم؟

اعتراض عجیب سرمربی رم: چرا باید پنجشنبه بازی کنیم؟

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم رم از تاریخ بازی تیمش گلایه دارد.

به گزارش فوتبالی، پائولو فونسکا در کنفرانس خبری پیش از دیدار فردا شب مقابل تورینو گفته: درک نمی‌کنم چرا ما تنها تیمی هستیم که روز پنجشنبه بازی می‌کنیم. آن هم ۷۲ ساعت پیش از دیدار بعدی در حالی که دیگر تیم‌ها امروز بازی می‌کنند.

سرمربی تیم رم در ادامه افزود: تورینو تیم قدرتمندی است و رتبه جدول نمایانگر قدرت اصلی آن‌ها نیست. بازی سختی در پیش داریم زیرا تیم حریف تیم سازمان یافته ای است. باید بهترین نمایش‌مان را انجام دهیم. برد ۵-۱ برابر بولونیا؟ آن نتیجه برای ما انگیزه به ارمغان آورد و ما نیاز داریم تا جاه طلبی داشته باشیم. هر حریفی برای ما سخت است و دیداری نفس گیر در پیش خواهیم داشت. تمام بازی‌های تورینو را در لیگ امسال دیده‌ام و آن‌ها مقابل تیم‌های بزرگ در آستانه برد بوده‌اند. فشرده بازی می‌کنند و کار ما سخت است.

فونسکا در ادامه افزود: غیبت کریستانته؟ نمی‌خواهم تغییرات زیادی به وجود بیاورم. کومبولا وضعیت خوبی دارد، مانچینی هم مانند اسمالینگ آماده بازی است. پائو لوپز هم از ابتدا درون دروازه قرار می‌گیرد حتی اگر شرایط میرانته بهتر باشد. اظهارات لوکاکو و اینکه گفته یکی از ۵ مهاجم برتر دنیاست؟ از نظر من ژکو، مایورال و مخیتاریان میان ۵ مهاجم برتر قرار دارند.

1101