توضیح نظری درباره نامگذاری خیابانی در تهران به نام پورحیدری

توضیح نظری درباره نامگذاری خیابانی در تهران به نام پورحیدری

پایگاه خبری فوتبالی- حجت نظری عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال توضیحاتی درباره نامگذاری خیابانی به نام مرحوم منصور پورحیدری ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت باشگاه استقلال، حجت نظری عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال و عضو شورای شهر تهران، درباره نام‌گذاری یک خیابان به نام مرحوم پورحیدری، گفت: در طول دوره فعلی شورای شهر تهران، تلاش کردیم تا اسامی مفاخر ورزشی، ادبی و ... را در کنار دیگر بزرگان پررنگ‌تر کنیم و الحمدالله تا حد قابل توجهی توانسته‌ایم دین خود را به عرصه‌های مختلف ادا کنیم.
وی افزود: حدود یک سال پیش در کمیسیون نامگذاری این پیشنهاد را مطرح کردم که یک خیابان به نام مرحوم پورحیدری ثبت شود که اعضا از این پیشنهاد استقبال کردند و قرار شد با خانواده مرحوم پورحیدری تعامل کنیم و در نهایت مقرر شد خیابان روشنایی که نزدیک منزل ایشان هم بود، به نام ایشان تغییر نام پیدا کند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: خوشحالیم یک خیابان به نام منصورخان پورحیدری به‌عنوان یکی از مفاخر فوتبال ایران مزین می‌شود. یکی از کسانی که استقلال به او مدیون است، منصورخان است. امیدوارم بتوانیم این اسامی را برای تمام اقشار زنده نگه داریم. امثال منصورخان برای فوتبالی‌ها از یاد نمی‌روند و وجود چنین اسامی روی معابر، باعث جاودانه ماندن نام ایشان برای افراد غیرفوتبالی هم می‌شود.

6641