سوژه روز: ادای احترام فنرباغچه به وفادارترین زوج هوادار در دنیا

سوژه روز: ادای احترام فنرباغچه به وفادارترین زوج هوادار در دنیا

خبرگزاری فوتبالی – باشگاه فنرباغچه به ۲ هوادار مشهور و وفادارش، ممتاز امکا و ایهسان تیزه که دار فانی را وداع گفتند با انجام حرکتی زیبا ادای احترام کرد.

به گزارش فوتبالی، از مدت‌ها پیش تصاویری بین هواداران دست به دست می‌شد که حضور یک زوج سالخورده در میان هواداران فنرباغچه را نشان می‌داد. ممتاز و ایهسان همیشه با وجود سن بالایی که داشتند به ورزشگاه می‌آمدند تا بازی تیم مورد علاقه خود را مشاهده کنند. ممتاز، شوهر ایهسان، چند سال پیش در گذشت و این تصویر را ناقص گذاشت و عکس‌هایی از حضور یکه و تنهای ایهسان در میان تماشاگران در سال ۲۰۱۶ منتشر شد.

حالا با انتشار خبری مبنی بر فوت ایهسان، باشگاه فنرباغچه تصمیم گرفت به این ۲ هوادار، با ساخت پلاکارد‌ و قراردادن آن‌ها در جایگاه همیشگی این زوج در ورزشگاه سوکرو ساراکوگلو به آن‌ها ادامه احترام کند. این اقدام با استقبال زیاد دیگر هواداران فنرباغچه مواجه شد.

پس از قراردادن این پلاکارد‌ها در ورزشگاه خانگی فنرباغچه، توئیتر رسمی این بشگاه هم روز گذشته با انتشار یک کلیپ از این اقدام و نصب پلاکاردها نوشت: عمه ایهسان و عمو ممتاز در بازی فردا (امروز فنرباغچه در جام حذفی بازی می‌کند) در کنار ما خواهند بود. مانند تمام بازی‌ها. شما همیشه در کنار ما هستید. هیچ‌وقت شما را فراموش نخواهیم کرد.

1101