انتقاد رسانه بلژیکی از سرمربی آنتورپ؛ بیرانوند را به راحتی حذف نکن

انتقاد رسانه بلژیکی از سرمربی آنتورپ؛ بیرانوند را به راحتی حذف نکن

خبرگزاری فوتبالی- رفتار سرمربی آنتورپ در قبال گلر ایرانی‌اش سوژه نقدهای مختلفی شده است.

به گزارش فوتبالی، ایوان لکو سرمربی آنتورپ بعد از نمایش علیرضا بیرانوند جلوی بروژ اعلام کرد که تصمیمش در بازی دادن به بیرانوند اشتباه بوده است.

فرانکی فن در الست بازیکن سابق تیم ملی بلژیک در صحبتهایی که در سایت voetbalkrant منتشر شده رفتار لکو در قبال دروازه‌بان ایرانی‌اش را بسیار سخت گیرانه دانسته و گفته که نمی‌تواند با صحبتهای لکو در قبال بیرانوند کنار بیاید.

گرت فن هاین دیگر ملی‌پوش سابق بلژیکی است که مخالف حذف بیرانوند است و عقیده دارد سرمربی آنتورپ نباید با یک نمایش بد قید دروازه‌بان ایرانی‌اش را بزند.

سایت voetbalnieuws در گزارش دیگری به اتفاقاتی که طی یک هفته اخیر برای بیرانوند رخ داده اشاره کرده و نوشته لکو بعد از نمایش خوب دروازه‌بان ایرانی‌اش جلوی تاتنهام در لیگ اروپا تصمیم گرفت به بیرانوند در لیگ بلژیک هم بازی دهد منتهی بیرانوند نمایش خوبی جلوی بروژ نداشت تا سوژه انتقادهای مختلفی شود و حتی سرمربی آنتورپ هم نتوانست ناراحتی‌اش از بازی دادن به دروازه‌بان ایرانی‌اش را پنهان کند.

به نوشته این سایت، انتقادها از بیرانوند در شرایطی به اوج رسیده که نمی‌توان به راحتی از کنار کارنامه دروازه‌بان ایرانی عبور کرد. او دروازه‌بان شماره یک تیم ملی ایران است و در جام جهانی 2018 جدا از مهار پنالتی کریس رونالدو، نمایش خوبی جلوی پرتغال و اسپانیا و مراکش داشت.

از طرف دیگر باید به این نکته هم اشاره کرد که مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی ایران به عنوان شخصی که از نزدیک با بیرانوند کار کرده، او را به مدیران آنتورپ توصیه کرده بود.

 درست است که نمایش بیرانوند جلوی بروژ جای دفاع چندانی نمی‌گذارد اما مگر ژان بوتز دروازه‌بان بدون اشتباهی بوده است؟ روی کاغذ ژان بوتز شانس بیشتری به نسبت بیرانوند برای بازی دارد اما اصلا بعید نیست که لکو در آینده دوباره به گلر ایرانی‌اش اعتماد کند.

1984