رئال مادرید 3-1 اتلتیک بیلبائو؛ پرواز تیم زیدان به صدر جدول

رئال مادرید 3-1 اتلتیک بیلبائو؛ پرواز تیم زیدان به صدر جدول

خبرگزاری فوتبالی - رئال مادرید با گلهای کروس و بنزما  (دو بار) در بازی مقابل بیلبائو با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کرد و حالا مشترکا با اتلتیکو مادرید و سوسیه داد با 26 امتیاز در صدر جدول لالیگا قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، بیلبائو که با اخراج رائول گارسیا 77 دقیقه ده نفره بازی کرده بود، توانست چهارمین برد پیاپی خود را کسب کند و حالا به ادامه روند خوبش ادامه بدهد و آرامش خود را حفظ کند. در حقیقت رئال مادرید پس از  چند نتیجه ضعیف بالاخره به خودش آمد و کسب چهارمین برد پیاپی در زمین بیلبائو به معنی کسب پیروزی ارزشمندی بود که رئال را از زیر فشارها خارج کرد.

فردا شب سوسیه داد و بارسلونا به مصاف هم خواهند رفت که نتیجه بازی روی شرایط جدول هم تاثیر می گذارد. اگر باسکی ها شکست نخورند می توانند به تنهایی صدرنشین شوند در حالی که اگر بارسا برنده شود همچنان سه تیم می توانند مشترکا در صدر جدول جای بگیرند.

در این بازی تونی کروس با شوت زیبایی از بیرون محوطه جریمه گلزنی کرد، آندر کاپا بازیکن بیلبائو در نیمه دوم روی ریباند شوت خود به کورتوا دوباره گلزنی کرد. بنزما در ابتدا با ضربه سر و کمی بعد با شوت از درون محوطه جریمه گلزنی کرد و دبل خود را تکمیل کرد.

4125