آرسنال به دنبال خرید دومین گلزن برتر لیگ فرانسه پس از امباپه

آرسنال به دنبال خرید دومین گلزن برتر لیگ فرانسه پس از امباپه

خبرگزاری فوتبالی - فصل آرسنال فاجعه بار بوده است. در حقیقت این تیم در حال حاضر در لیگ برتر انگلیس در رتبه پانزدهم قرار دارد، چهار تا از دوازده بازی خود را باخته است و در این فصل فقط ده گل زده اند، آماری که حتی از تیم فولام که در رتبه هجدهم جدول است هم ضعیف تر است. آنها از برایتون و برنلی نیز بیشتر باخته اند.

به گزارش فوتبالی، تیم آرتتا فقط پنج امتیاز تا منطقه سقوط فاصله دارد و اختلافشان تا ساوتهمپتون در رتبه چهارم جدول 10 امتیاز است و تا صدر جدول نیز 12 امتیاز فاصله دارند. شکست آرسنال مقابل برنلی در ورزشگاه امارات به شدت هواداران این تیم را عصبانی کرده است.

حالا لو10 اسپورت گزارش داده است که آرسنال در تلاش است تا بولایه دیا مهاجم لیگ فرانسه را به خدمت بگیرد. این بازیکن در حال حاضر در تیم استاده رنس بازی می کند که در این فصل عملکرد بی نظیری داشته و در دوازده بازی هشت گل زده است. او دومین گلزن برتر لیگ فرانسه بعد از امباپه است. کیلیان در ده بازی خود ده گل به ثمر رسانده است.

دیا ملی پوش سنگالی است که  می تواند در پست بال راست و مهاجم نوک بازی کند. او فصل گذشته در 24 بازی هفت گل زده بود و در فصل قبلش هم در هجده بازی سه گل زده بود. قیمت این بازیکن در سایت ترانسفرمارکت 7.2 میلیون یوروست.

4125