وردربرمن 1-2 دورتموند؛ باد موافق به سمت زنبور ها وزید!

وردربرمن 1-2 دورتموند؛ باد موافق به سمت زنبور ها وزید!

خبرگزاری فوتبالی - در هفته‌ی دوازدهم بوندسلیگای آلمان دورتموند موفق شد در خانه حریف با نتیجه‌ی 2 بر 1 وردربرمن را شکست دهد و بالاخره نتایج ضعیفی که در هفته‌های اخیر را گرفته است تا حدودی جبران کند. دورتموندی ها در هفته‌ی گذشته شکست سنگینی را تجربه کرده بودند و اکنون با این پیروزی تا حدودی از زیر فشار ها خارج خواهند شد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی گل اول دورتموند را رافائل گوریرو در دقیقه دوازدهم به ثمر رساند و از همان ابتدای کار دورتموند را پیش انداخت تا زنبوها بتوانند با خیال راحت تری کار را دنبال کنند. اما این برتری دوام چندانی نداشت چرا که در دقیقه 28 کوین موهوالد دروازه دورتموندی ها را فرو ریخت و حساب کار یک بر یک مساوی شد. پس از این گل هم وردربرمن فرصت های دیگری هم داشت تا دروازه دورتموند را باز کند و همین قضیه باعث شده بود تا هواداران دورتموند پس از برکناری سرمربی خود دوباره احساس نگرانی کنند.

اما در ادامه‌ی کار مارکو رویس در دقیقه 78 و بلافاصله پس از اینکه پنالتی را به گل تبدیل نکرد توانست دروازه وردربرمن را فرو بریزد تا ناجی دورتموندی ها شود و پس از گذشت هفته‌هایی تلخ برای هواداران دورتموند بالاخره باد موافق به سمت آن‌ها بوزد.

1470