سهراب انتظاری: اولسان منظم و با حوصله بازی می کند/ پرسپولیس با عبدی شروع کند بهتر است

سهراب انتظاری: اولسان منظم و با حوصله بازی می کند/ پرسپولیس با عبدی شروع کند بهتر است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: اولسان هیوندای در بازی مقابل ویسل کوبه نشان داد تیمی حرفه ای است که بسیار منظم و با حوصله فوتبال بازی می کنند.

سهراب انتظاری مهاجم سابق پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی درباره اولسان هیوندای حریف پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا می گوید: آمار این تیم از مرحله گروهی تا رسیدن به فینال نشان می دهد که این تیم با فوتبال حرفه ای که بازی می کند با شایستگی به فینال آسیا رسیده است و باید بچه های پرسپولیس مراقب خط حمله خطرناک آنها باشند.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: اولسان هیوندای در زمان حمله بسیار خطرناک در محوطه جریمه ظاهر می شود و باید مدافعان پرسپولیس به خوبی مراقب مهاجمان این تیم از جمله جونیور مهاجم برزیلی باشند که به راحتی صاحب موقعیت در محوطه جریمه پرسپولیس نشود.

انتظاری در ادامه با اشاره به شرایط این روزهای پرسپولیس پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس تمرینات خوبی را قبل از پرواز به قطر در کمپ تیم های ملی انجام داد و شاید تنها نکته منفی آنها عدم برگزاری مسابقه رسمی در زمان دو هفته قبل از فینال باشد که شاگردان یحیی را از شرایط مسابقه دور کرده است اما معتقدم پرسپولیس با کادر فنی خوب و با دانشی که در اختیار دارد می تواند با تلاش بازیکنان و انگیزه ای که دارند از سد نماینده کره عبور کنند تا یک تیم ایرانی برای اولین بار در لیگ قهرمانان آسیا به مقام قهرمانی برسد.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: شانس پرسپولیس و اولسان برای قهرمانی در آسیا به یک اندازه است و تیمی می تواند موفق شود که برنامه های تاکتیکی دقیقی داشته باشد، اما ما پرسپولیس هستیم و می توانیم در شرایط سختی که دست سرمربی پرسپولیس روی نیمکت بسته است اولسان هیوندای را شکست دهیم تا در این روزهای کرونایی دل مردم ایران و هواداران پرسپولیس شاد شود.

انتظاری در پاسخ به سوالی درباره خط حمله پرسپولیس عنوان کرد: عبدی و رمضانی تنها مهاجمان پرسپولیس در خط حمله هستند که معتقدم باید پرسپولیس با مهدی عبدی بازی را شروع کند چون او سابقه گلزنی در این مسابقات را دارد و می تواند در بین مدافعان حریف جایگیری خوبی داشته باشد تا از موقعیت هایی که نصیب او می شود به نحو احسن استفاده کند، در ادامه یحیی می تواند از آرمان رمضانی هم استفاده کند و فشار بیشتری روی دروازه کره ای ها وارد کند.

7655