عکس؛ طراحی جالب ریش‌های مسی در فیفا 21

عکس؛ طراحی جالب ریش‌های مسی در فیفا 21

خبرگزاری فوتبالی - در آخرین نسخه از بازی ویدیویی فیفا، که فیفا 21 است، طراحی چهره‌ی ستارگان فوتبال مورد توجه ویژه‌ای قرار گرفته است. در خصوص چهره‌ی لیونل مسی در این بازی به نظر می‌رسد که تغییرات محسوسی در آن نسبت به نسخه‌ی قبلی یعنی فیفا 20 وجود دارد و تا حدودی چهره‌ها بهتر و به واقعیت نزدیک تر شده است اما طراحی مو های لیونل مسی تا حدودی از شکل واقعی آن فاصله گرفته است.

به گزارش فوتبالی، نکته‌‌ای که در این طراحی توجه را به خود جلب می‌کند، شکل جالب ریش های لیونل مسی است که سعی شده به حالت طبیعی و به شکل ریش های واقعی پیاده سازی شود به طوری که شبیه‌سازی مو ها به شکلی است که براقی و رنگ آن را به خوبی به نمایش می‌گذارد و از طرفی تا گردن لیونل مسی را هم در بر می‌گیرد؛ نکته‌ای که در طراحی های قبلی وجود نداشت.

 لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا، یکی از محبوب ترین بازیکنان در فوتبال است و طبیعتا در بازی های ویدیویی هم چهره‌ی محبوبی دارد که توسط بیشتر گیمرها مورد استفاده قرار می‌گیرد به همین دلیل سازندگان این بازی ویدیویی سعی می‌کنند که دقت زیادی در طراحی چهره‌ی او داشته باشند تا بتوانند رضایت مخاطب را جلب کنند.

1470