پدر برادران اینزاگی: امیدوارم بازی امشب مساوی شود

پدر برادران اینزاگی: امیدوارم بازی امشب مساوی شود

خبرگزاری فوتبالی - لاتزیو با سیمونه اینزاگی امش باید به مصاف بنونتو با هدایت فیلیپو برود و حالا جیانکارلو پدر این دو برادر می گوید که ترجیح می دهد که مسابقه میان آنها با تساوی به پایان برسد.

به گزارش فوتبالی، برادران اینزاگی امشب در ادامه مسابقات لیگ ایتالیا به مصاف هم می روند. تنها تقابل سیمونه و فیلیپو به دسامبر 2018 برمی گردد که در آن زمان لاتزیو با هدایت اولی در مقابل تیم بولونیا با هدایت فیلیپو با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید. بنونتو در حال حاضر در رتبه پانزدهم لیگ ایتالیا قرار دارد، لاتزیو در رده نهم قرار دارد و حالا جیانکارلو پدر این دو برادر در مصاحبه  با المسجرو گفته است:" امیدوار بودم که پسرانم با آرامش بیشتر و نگرانی کمتری به این مسابقات برسم اما امیدوارم که بازی با تساوی به اتمام برسد. شاید برد برای بنونتو ارزشمندتر باشد اما ترجیح می دهم که پیش بینی نداشته باشم."

وی همچنین گفت که امیدوار است که فیلیپو و سیمونه امشب قبل از بازی با هم صحبت کنند. وی افزود:" همسرم مارینا و من، بازی را از طریق تلویزیون تماشا خواهم کرد و احتمالا ماریا مادر 93 ساله ام نیز بازی را تماشا خواهم کرد. مطمئنم که بچه ها قبل از بازی با هم صحبت خواهند کرد چرا که هر روز با هم صحبت می کنند و مشکلی وجود ندارد."

4125