کار سرمربی و کاپیتان آتالانتا به کتک کاری کشید!

کار سرمربی و کاپیتان آتالانتا به کتک کاری کشید!

خبرگزاری فوتبالی - گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که پاپو گومز کاپیتان آتالانتا با جیان پیرو گاسپرینی سرمربی این تیم بین دو نیمه بازی مقابل میدتیلند کتک کاری کرده است و کارشان به درگیری فیزیکی کشیده شده است.

به گزارش فوتبالی، این نشریه گزار شداده است که کل کل میان کاپیتان و سرمربی آتالانتا در جلسه فنی پیش از بازی مقابل تیم دانمارکی آغاز شده است. در اوایل اکتبر و زمانی که گومز پس از سه سال به تیم ملی آرژانتین برگشت، گاسپرینی نگران مدیریت شرایط بدنی کاپیتان تیمش شد.  در حقیقت با وجود فشردگی بازیها ، پاپو بر خلاف معمول برای ریکاوری در ایتالیا نماند و به تیم ملی آرژانتین ملحق شد. گومز در عرض 40 روز دو بار به اردوی تیم ملی آرژانتین سفر کرد که پروازهای طولانی و تغییر در روند تمرینی روی روند وی نیز تاثیر گذاشته است.

پاپو گومز از این که گاسپرینی نقش او را در تیم عوض کرده، ابراز دلخوری کرد. بازیکن آرژانتینی در حقیقت در نقش جدیدش باید به دروازه حریف نزدیک تر می شد و آزادی عمل کمتری برای حرکت درون زمین داشت تا به اعتقاد مربی بتواند انرژی بیشتری را ذخیره کند. گومز در نیمه اول بازی مقابل میدتیلند توجهی به دستورات و نقشه های مربی نداشت و به همین خاطر بین دو نیمه کارشان به درگیری فیزیکی کشیده شد. به نظر می رسد که پاپو در زمستان از آتالانتا جدا خواهد شد.

4125