میرزایی: بستن بازوبند کاپیتانی اتفاق خوشحال کننده‌ای بود / اصفهانی باید سپاهانی باشد

میرزایی: بستن بازوبند کاپیتانی اتفاق خوشحال کننده‌ای بود / اصفهانی باید سپاهانی باشد

خبرگزاری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: از محرم نویدکیا تشکر می‌کنم، این بازوبند دست بازیکنان خیلی بزرگی بوده و خیلی خوشحال شدم که این اتفاق برایم افتاد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، رضا میرزایی در مورد شرایط حال حاضر سپاهان اظهار داشت: سپاهان وضعیت خیلی خوبی دارد. این هفته یک برد خیلی خوب مقابل نساجی به دست آوردیم. امیدوارم این روند ادامه دار باشد و بتوانیم بردهای بعدی را به دست بیاوریم. هر بازی سه امتیاز دارد و همه تیم‌ها مقابل سپاهان خیلی بسته بازی می‌کنند. بازی کردن و گل زدن به این تیم‌ها سخت است چون همه به لاک دفاعی می‌روند و منتظر ضدحمله و ضربه ایستگاهی برای رسیدن به گل هستند.

وی در خصوص نوسان سپاهان در نتیجه گیری گفت: بعضی اوقات شرایط آنطور که ما می‌خواهیم پیش نمی‌رود. مثلا در بازی با نفت مسجدسلیمان فکرش را نمی‌کردیم که بازی آنطور شود. زمینشان واقعا افتضاح بود و نمی‌شد روی آن بازی کرد. اما همه این بازی‌ها و اتفاقات تجربه می‌شود. چه خوب که این نتایج اول لیگ رخ داد. این تجربه در ادامه کار کمک می‌کند تا بتوانیم در بازی‌های بعدی با آمادگی بهتری حاضر شویم.

هافبک سپاهان در خصوص شرایط خودش در این تیم باتوجه به اینکه به نظر می‌رسد کادرفنی به او اعتقاد خوبی دارد، عنوان کرد: سپاهان تیم خود من است.  چندین سال است که در این تیم حضور دارم. موفقیت تیم شهرم برایم از موفقیت فردی مهمتر است. بله، محرم نویدکیا به من خیلی اعتقاد دارد. نه من بلکه روی تک تک بازیکنانش حساب باز کرده، او مربی و انسان خیلی خوبی است.

وی افزود: من قبلا هم با نویدکیا کار کرده بودم و حتی در دوران بازی به من پاس گل داده است. همه بازیکنان او را دوست دارند. رابطه خیلی صمیمی با او دارند و برای همه مثل یک دوست است. نویدکیا سعی می کند مشکلات همه بچه‌ها را حل کند. امیدواریم همیشه تیممان موفق باشد. کم یا زیاد بازی کردن مهم نیست. خداراشکر وضعیت خوبی در تیم دارم و هر زمانی که کادرفنی صلاح بداند بازی کنم، تمام توانم را برای تیم می گذارم.

میرزایی در مورد تغییر سبک و سیاق بازی سپاهان با کادرفنی جدید گفت: همه می‌دانند که فوتبال ما زمینی شده است. نویدکیا دوست دارد مثل دوران بازیگری خودش، تیم روی زمین بازی کند و بتوانیم از عمق خیلی خوب استفاده کنیم. کسی که می‌خواهد تاکتیک عوض کند و کاری انجام بدهد نیاز به زمان دارد. باید به سرمربی تیم فرصت داد. او از بزرگان فوتبال اصفهان بوده و ان‌شاالله هواداران این فرصت را به او می دهند تا بتواند برنامه‌ای که دارد را پیاده کند.

وی در مورد اینکه در بازی با تیم جوانان ایران برای اولین بار بازوبند کاپیتانی سپاهان را بست، عنوان کرد: از محرم نویدکیا تشکر می‌کنم که لطف کرد و بازوبند کاپیتانی را به من داد. من از رده نونهالان و نوجوانان در سپاهان بودم. خیلی خوشحال شدم که این اتفاق برایم افتاد. می‌دانم این بازوبند دست بازیکنان خیلی بزرگی بوده، امیدوارم من هم بتوانم راه آن‌ها را ادامه بدهم و سالیان سال در خدمت باشگاه خوب و بزرگ سپاهان باشم.

هافبک سپاهان در مورد امید به حضور در تیم ملی، اظهار داشت: بله، بالاخره هرکسی دوست دارد این اتفاق برایش بیفتد. ان شاالله با فرصتی که سرمربی به من می‌دهد و با عملکرد خوب بتوانم نیم‌نگاهی هم به تیم ملی داشته باشم.

وی در مورد اینکه فکر می کند سپاهان چه نتیجه‌ای را در فصل جدید فوتبال ایران به دست می‌آورد، عنوان کرد: خودمان خیلی دوست داریم امسال به قهرمانی برسیم. بعد از سه چهار سال فرسایشی که هواداران داشتند امسال انتظار دارند محرم نویدکیا و کادر سپاهانی او بتواند یک جام به آن‌ها هدیه کند. تیم خیلی خوبی داریم اما روی توپ فوتبال نوشته نشده که چه اتفاقی می‌افتد. تمام تلاشمان را می‌کنیم که بتوانیم امسال یک قهرمانی به هوادارانمان هدیه کنیم.

میرزایی در خصوص اینکه به نظر می‌رسد دوستی خیلی صمیمی با امیدنورافکن دارد، گفت: درست است. من، امید و شایان مصلح دوستی خوبی داریم. در کل با تمام بازیکنان رابطه خوبی دارم. چون اهل اصفهان هستم اگر کاری داشته باشند با من در تماس هستند و اگر کاری از دستم بر بیاید برایشان انجام می دهم. چون اینجا شهر من است. من و رسول نویدکیا سعی می‌کنیم هوای بازیکنان دیگر را داشته باشیم. امید (نورافکن) انسان درست و باشخصیت و یکی از بهترین دوستان من است.

وی در مورد اینکه تعصب به سپاهان را با خواندن شعرهای هواداران این تیم در فضای مجازی نشان داده، عنوان کرد: من از کودکی بازی‌های سپاهان را دنبال می کردم و همه را چه در فولادشهر و چه در نقش جهان از نزدیک می‌دیدم. شعارهایی که هواداران می‌دهند را من هم یاد گرفتم. تعصب خاصی روی شهر خودم دارم. چون اصفهانی هستم و اصفهانی باید سپاهانی باشد. ما بهترین تیم را داریم.

هافبک سپاهان در خصوص نبود تماشاگران در بازی‌ها به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: این مساله واقعا برای تیم‌هایی که هوادار ندارند خیلی خوب شده چون در آرامش کارشان را می‌کنند. ولی ما ضرر کردیم چون همیشه در هر بازی حدود 40-30 هزار هوادار به ورزشگاه می‌آمدند. خیلی دوست داریم این بیماری تمام شود و بتوانیم هواداران را دوباره ببینیم. دلمان برای آن‌ها و شعرهای قشنگشان تنگ شده است. ان‌شاالله هرچه زودتر کرونا از بین برود و بتوانیم دوباره هواداران را ببینیم. وقتی که هستند حس و حال خیلی بهتری داریم و شور و هیجان خیلی خوبی به ما دست می دهد.

6641