تمرین پنالتی در دستور کار شاگردان یحیی/ بشار پنالتی زن اول پرسپولیس

تمرین پنالتی در دستور کار شاگردان یحیی/ بشار پنالتی زن اول پرسپولیس

خبرگزاری فوتبالی- شاگردان یحیی گل محمدی در بخشی از برنامه تمرینات که از سوی کادر فنی مشخص شده است به تمرین ضربات پنالتی پرداختند.

به گزارش فوتبالی، با توجه به اینکه پرسپولیس در بازی نیمه نهایی با ضربات پنالتی موفق شد النصر عربستان را شکست دهد و اینکه احتمال کشیده شدن دیدار فینال به ضیافت پنالتی‌ها نیز وجود دارد، کادر فنی تیم پرسپولیس در تمرینات اخیر و تمریناتی که قرار است این تیم در قطر انجام دهد، روی زدن ضربات پنالتی تأکید ویژه‌ای داشته‌اند.

 بر همین اساس، قرمزها در برنامه‌های تمرینی خود زدن ضربات پنالتی را هم در دستور کار قرار داده‌اند تا در صورت رفتن بازی به ضربات پنالتی، این تیم مشکلی از بابت پنالتی زدن نداشته باشد. 

پرسپولیس در لیگ برتر یک پنالتی خود را خراب کرده و به همین خاطر، گل‌محمدی تأکید ویژه‌ای روی این ضربات دارد تا هیچ فرصتی برای تیمش از دست نرود.

پس از این که قرمزها در مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران و بازی مقابل نفت مسجد سلیمان پنالتی مهمی توسط سیامک نعمتی از دست رفت، یحیی گل محمدی تاکید ویژه ای روی تمرکز برای زدن ضربات پنالتی در جریان بازی و یا پایان بازی در صورت تساوی در 120 دقیقه را دارد.

در حالی که پیش از این و در جریان بازی گفته می‌شد پنالتی‌زن اول پرسپولیس بشار رسن است، در بازی برابر صنعت‌نفت آبادان و در غیاب بشار در ترکیب قرمزها، این مسئولیت مهم به سیامک نعمتی سپرده شد تا پنالتی مهمی را بزند.

با توجه به اینکه آخرین پنالتی پرسپولیس در جریان بازی توسط سیامک نعمتی به گل تبدیل نشد یحیی گل محمدی قصد دارد در صورت به دست آمدن پنالتی در جریان بازی مسئولین زدن آن را به بشار رسن هافبک عراقی این تیم بسپارد.

بشار در بازی های مرحله گروهی و مقابل التعاون که پرسپولیس صاحب ضربه پنالتی شده بود موفق شد آن را به تور دروازه سعودی ها بچسپاند.

7655