پیروزی بعثت کرمانشاه مقابل پرسپولیس و صعود به رده سوم جدول

پیروزی بعثت کرمانشاه مقابل پرسپولیس و صعود به رده سوم جدول

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های بعثت کرمانشاه و پرسپولیس گناوه عصر سه شنبه در ورزشگاه 15 خرداد کرمانشاه به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم بعثت موفق شد با تک گل صابر خوشنام صاحب برتری شده و سه امتیاز حساس مسابقه را از آن خود کند.
خوشنام در دقیقه 73 و با حرکتی زیبا و شوتی سرکش از فاصله 25 متری دروازه پرسپولیس های گناوه را گشود و توانست سومین پیروزی این فصل تیم بعثت کرمانشاه را رقم بزند.
در این مسابقه دو تیم موقعیت های دیگری نیز برای گلزنی داشتند اما واکنش های خوب دروازه بانان دو تیم مانع از فروپاشی دروازه ها شد تا در نهایت این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود بعثت به اتمام برسد.
تیم بعثت با ترکیب سجاد مسعودی، نادر احمدی، بابک فلامرزی، صابر خوشنام، صابر محمدی(دقیقه 55 محمد احمدی)، علیرضا امیری نسب، سعید بابایی(دقیقه 45 سعید دشتستانی)پوریا خضری، هادی رمضانی (دقیقه 85علیرضا بیات)، میلاد رستمی و سجاد سیاه کمری به مصاف پرسپولیس رفت.
بعثتی ها با این پیروزی 12 امتیازی شدند و با یک پله صعود در مکان سوم جدول صعود کردند تا با تیم دوم هم امتیاز و در فاصله سه امتیازی صدر جدول قرار بگیرند.
تیم بعثت در هفته هفتم و در حساس ترین بازی گروه اول روز 25 آبان با نیروی زمینی تهران صدرنشین گروه در تهران مسابقه خواهد داد.
7458/8066

انتهای پیام /*