عالیشاه مهره کلیدی یحیی در فینال آسیا

عالیشاه مهره کلیدی یحیی در فینال آسیا

خبرگزاری فوتبالی- وینگر باتجربه پرسپولیس این شانس را دارد تا با حضور در ترکیب اصلی قرمزها در فینال لیگ قهرمانان آسیا نمایش موفقی برای تداوم حضور در بین بازیکنان ثابت این تیم را داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، با توجه به غیبت و محرومیت احسان پهلوان و وحید امیری در فینال آسیا، یحیی به دنبال جانشینی برای بازیکنان محروم بوده و اکنون شانس به عالیشاه رو کرده و این فرصت را دارد تا با حفظ آمادگی خود در ترکیب ثابت پرسپولیس برابر اولسان هیوندای به میدان برود.

امید عالیشاه که یکی از بازیکنان با سابقه پرسپولیس به شمار می رود بعد از سیدجلال کاپیتان دوم قرمزها است. او که در دو فصل اخیر کمتر در ترکیب اصلی تیم به میدان رفته است ، می تواند در فینال شرایط را کاملا به نفع خودش تغییر بدهد.

عالیشاه بازیکن باتجربه ای است که در پست های مختلفی می تواند برای پرسپولیس بازی کند و حتی اگر در ترکیب یازده نفره بازی هم نباشد قطعا یکی از گزینه های یحیی گل محمدی در ادامه بازی خواهد بود. او که یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در ایجاد موقعیت گل و دادن پاس گل  در سال های اخیر بوده ، هر زمان که روی فرم بوده و به میدان رفته توانسته تاثیر مثبت خود در بازی را به نمایش بگذارد.

پرسپولیس در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا با توجه به دستان بسته یحیی از لحاظ مهره و بازیکن تعویضی بیشتر از همیشه به تجربه و پاس گل های عالیشاه نیاز دارد. مسابقه ای که می تواند وینگر قرمزها را بار دیگر به مهره ای کلیدی تبدیل کند.

عالیشاه از لیگ سیزدهم پیراهن پرسپولیس را برتن دارد و با وجود فراز و فرودها، یکی از بازیکنان شاخص و تاثیرگذار پرسپولیس در این سال ها بوده که حالا پس از طی روزهای خوب، امیدوار است که به عنوان کاپیتان دوم جام قهرمانی آسیا را بالای سر ببرد..

7655