شریفی: برخی می‌خواهند به پرسپولیس ضربه بزنند/ می‌دانم پیراهن چه تیمی را برتن کرده‌ام

شریفی: برخی می‌خواهند به پرسپولیس ضربه بزنند/ می‌دانم پیراهن چه تیمی را برتن کرده‌ام

خبرگزاری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی می‌خواهند به پرسپولیس ضربه بزنند ولی ما تمام تمرکزمان روی تمرینات و دیدار فینال است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، محمد شریفی در خصوص حضور تیم فوتبال پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: امیدوارم با کمک یکدیگر بتوانیم در فینال آسیا پرقدرت ظاهر شویم. مطمئنا با انرژی مثبتی که به تیم در این مدت اخیر تزریق شده ما حرف‌های زیادی برای گفتن در فینال خواهیم داشت. خواسته قلبی ما پیروزی در فینال و کسب قهرمانی است.

وی افزود: البته برخی می‌خواهند به پرسپولیس ضربه بزنند ولی ما تمام تمرکزمان روی تمرینات و دیدار فینال است. من روز به روز تلاشم را بیشتر می‌کنم تا نظر کادرفنی را جلب کنم. مطمئنا هر زمان که کادرفنی صلاح بداند من با تمام وجود برای پرسپولیس بازی می‌کنم تا بتوانم توانایی‌های خود را اثبات کنم. خیلی دوست دارم که برای تیمم بازی کنم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس واقعا بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد و من از حضور در این تیم لذت می‌برم. سعی می‌کنم هر روز نکات زیادی یاد بگیرم تا زودتر پیشرفت کنم. می‌دانم که پیراهن چه تیمی را برتن کرده‌ام و شرایط پرسپولیس با خیلی از تیم‌ها متفاوت است. فعلا تمام تمرکز ما روی فینال است و بعد از آن دوباره روی لیگ متمرکز می‌شویم تا ان‌شاءالله پس از قهرمانی در آسیا برای پنجمین بار متوالی قهرمان لیگ برتر ایران هم بشویم.

6641