ملی‌پوش سپاهان: مدعیان فوتبال زنان بیشتر شده‌اند/ گروه پرباری داریم

ملی‌پوش سپاهان: مدعیان فوتبال زنان بیشتر شده‌اند/ گروه پرباری داریم

خبرگزاری فوتبالی- هاجر دباغی می‌گوید تعداد تیم‌های مدعی قهرمانی در لیگ برتر فوتبال زنان بیشتر شده‌است که نشان دهنده انگیزه زیاد بازیکنان و حمایت باشگاه‌هاست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، تیم فوتبال زنان سپاهان اصفهان تاکنون درفصل جاری لیگ برتر دو بازی انجام داده است و با پیروزی مقابل تیم‌های ذوب‌آهن و شهرداری بم، خود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی معرفی کرده است.
هاجر دباغی، بازیکن این تیم در مورد شرایط سپاهان گفت: قبل از شروع لیگ اردوی بلند مدتی در اصفهان و پس از آن در تهران داشتیم و سخت تمرین کردیم. برای چالش‌های پیش رو آماده بودیم و خوشبختانه ضمن کسب امتیاز کامل دو مسابقه، عملکرد خوبی هم به جای گذاشتیم و گل‌های خوبی زدیم.  باشگاه سپاهان با ما حرفه‌ای برخورد کرد، اردوهایی حرفه‌ای تدارک دید و امکانات کاملی داشتیم که در موفقیتمان بی‌تاثیر نبود. جا دارد از باشگاه سپاهان و مدیریت این باشگاه هم تشکر کنم.

او در مورد بهبود عملکرد سپاهان در فصل جدید مسابقات بیان کرد: بنیه و ترکیب اصلی تیم امسال هم حفظ شده و ما سال هاست که با هم کار می‌کنیم. علاوه بر این باشگاه نقاط ضعف را پوشش داد و خریدهای خوبی انجام داد. از طرفی دیگر خانم امیرشقاقی هر کدام از ما را به نقطه اوج برگرداند چون در لیگ سال قبل آنگونه که می‌خواستیم نتیجه نگرفتیم اما امسال خوشبختانه با توجه به این تغییرات، تفکرات خانم امیرشقاقی و تمریناتی که داشته‌ایم، نتیجه گرفته‌ایم.

دباغی در مورد گروه تیم سپاهان در فصل جاری مسابقات گفت: گروه پرباری داریم و هر بازی برایمان پر از تجربه و چالش‌های جدید است. تا اینجا خوب درس گرفته‌ایم و چالش‌های سختی را پشت سر گذاشته‌ایم. با توجه به شکل و شمایل برگزاری مسابقات هدف‌های زیادی داریم. هدف اول صدرنشینی و صعود از گروه است اما در مراحل بعد به فینال و قهرمانی فکر می‌کنیم اما ترجیح می‌دهیم به تدریج اهدافمان را دنبال کنیم.

او در مورد افزایش کیفیت مسابقات بیان کرد: لیگ در چند سال گذشته تحولات زیادی داشته‌ و رو به پیشرفت بوده‌ است. چهار، پنج سال قبل که برای اولین بار به لیگ وارد شدم، سطح مسابقات به گونه‌ای بود که نتیجه از قبل قابل پیش‌بینی بود اما هر چه جلوتر رفتیم این شرایط تغییر کرد. تیم‌های مدعی هم هر سال بیشتر می‌شوند و پیشرفت می‌کنند که این نشان دهنده انگیزه زیاد بازیکنان است. خوشبختانه مسئولان باشگاه‌ها هم رسیدگی کاملی را انجام می‌دهند تا هم لیگ پرباری داشته باشیم و هم به تیم ملی کمک کنیم.

این بازیکن درباره شرایط آمادگی خود گفت: با توجه به تمریناتی که در دوران کرونا داشتم و پس از آن تمرینات تیمی خوشبختانه تا اینجای کار  به چیزی که می‌خواستم، رسیده‌ام اما من هر جا که می‌رسم بالاترش را می‌بینم و هنوز تا اوج خودم فاصله دارم.

دباغی به پخش اینترنتی داربی اصفهان اشاره کرد و گفت: قرار است این مسابقه پخش شود. امیدوارم این روند برای ما و سایر تیم‌ها ادامه داشته باشد و به پخش تلویزیونی نزدیک شویم. این اتفاق تاثیرات زیادی دارد چون اسپانسرها وقتی دیده شوند، سراغ تیم‌ها می‌آیند و ما هم تلاشمان را بیشتر می‌کنیم‌. 

6641