پرسپولیس مراقب مثلث خطرناک اولسان باشد

پرسپولیس مراقب مثلث خطرناک اولسان باشد

خبرگزاری فوتبالی- ثبت 14 گل از 21 گل به ثمر رسیده اولسان هیوندای توسط سه بازیکن این تیم نشان می دهد که باید پرسپولیس مراقب مثلث خطرناک کره ای ها باشد.

به گزارش فوتبالی، بررسی نتایج تیم اولسان هیوندای کره جنوبی از مرحله گروهی تا رسیدن به بازی فینال نشان می دهد این تیم در فاز تهاجمی و خط حمله با بهره گیری از سه بازیکن خود توانسته قدرت هجومی خود را به حریفان دیکته کند و همواره در محوطه جریمه تیمی خطرناک مخصوصا در خط حمله لقب بگیرد.

اولسان هیوندای کره جنوبی حریف پرسپولیس تا اینجای لیگ قهرمانان 21 گل به ثمر رسانده که دو گل با ضربه سر، شانزده گل با پای راست و سه گل با پای چپ بوده است. از این تعداد گل 16 گل درون محوطه جریمه، 4 گل بیرون محوطه جریمه و یک گل از روی ضربه آزاد به دست آمده است.

گلزنان برتر اولسان، بیورن یانسن مهاجم بلندقامت نروژی، جونیور نگرائو مهاجم برزیلی و یون بیت گارام هافبک ملی‌پوش‌شان هستند. گارام و نگرائو 5 گل زده‌اند و یانسن 4 تا گل تا اینجای کار و پیش از بازی مقابل پرسپولیس به ثمر رسانده اند. مثلث خطرناکی که به نوعی بهترین بازیکنان این تیم در فاز تهاجمی به حساب می‌آیند.

مدافعان و هافبک های پرسپولیس باید در بازی فینال و رسیدن به مقام قهرمانی باید تمرکز خود را روی مهار این سه بازیکن گذاشته تا بتوانند به نتیجه دلخواه دست پیدا کنند.

یحیی گل محمدی سرمربی قرمزها نیز شب گذشته در گفت و گو با برنامه فوتبال برتر و میثاقی مجری برنامه با تاکید بر این موضوع که اولسان در خط حمله بسیار خوب و منظم بازی می کند گفت : قطعا ما هم برای مهار خط حمله این تیم برنامه ویژه ای خواهیم داشت.

7655