ویری: لوکاکو در بایرن مونیخ به اندازه لواندوفسکی گل خواهد زد

ویری: لوکاکو در بایرن مونیخ به اندازه لواندوفسکی گل خواهد زد

خبرگزاری فوتبالی – کریستین ویری، مهاجم سابق تیم اینتر و تیم ملی ایتالیا اعلام کرده لواندوفسکی نمی‌تواند به اندازه گل هایی که لوکاکو در اینتر می‌زند گلزنی کند اما لوکاکو این قابلیت را دارد که در صورت حضور در بایرن به اندازه لواندوفسکی بدرخشد و گل بزند.

به گزارش فوتبالی، ویری که این روزها به عنوان مجری شبکه‌های تلویزیونی و اینترنتی فعالیت می‌کند در برنامه «بوبو تی‌وی» که در شبکه اجتماعی توییچ منتشر می‌شود گفته: اگر لوکاکو برای بایرن مونیخ بازی می‌کرد می‌توانست به اندازه‌ لواندوفسکی گل به ثمر برساند اما لوا اگر در اینتر بازی می‌کرد نمی‌توانست به اندازه لوکاکو گلزنی کند.

نیکولا ونتولا، بازیکن سابق ایتالیایی دنیای فوتبال هم با تایید حرف‌های ویری افزود: فکر می‌کنم لوکاکو بهتر از هری کرین است.

آنتونیو کاسانو، بازیکن سابق تیم رم و تیم ملی ایتالیا اما اعتقاد متفاوتی دارد و گفته: لوتارو مارتینز ۵ برابر بهتر از لوکاکو است.  او ترکیبی از سرخیو آگوئرو و کارلوس توز است. شما نمی‌توانید لوکاکو را با این دو غول ترسناک مقایسه کنید.

گفتنی است لوکاکو امسال به روند رو به رشد خود در اینتر ادامه داده و عملکرد بی‌نظیری با لباس نرآتزوری داشته. او در ۱۵ بازی خود در این فصل در تمام رقابت‌ها توانسته ۱۳ گل به ثمر برساند.

1101