محرومیت مدافع تیم رم به دلیل توهین به مقدسات

محرومیت مدافع تیم رم به دلیل توهین به مقدسات

خبرگزاری فوتبالی – هافبک رم محروم شد.

به گزارش فوتبالی، برایان کریستانته، مدافع هافبک تیم رم که در جریان بازی مقابل بولونیا یک گل به خودی زده بود به دلیل توهین به مقدسات یک جلسه محروم شد.

رم روز یکشنبه در چهارچوب رقابت‌های سری آ به مصا بولونیا رفت و توانست ۵-۱ حریف خود را شکست دهد. تنها گل بولونیا را برایان کریستانته، هافبک تیم رم که در این بازی در خط دفاع ایفای نقش می‌کرد به اشتباه وارد دروازه خودی کرد. پس از گل هم زیر لب اقدام به زمزمه کردن عبارتی گرفت که از سوی کمیته انضباطی توهین به مقدسات در نظر گرفته شده و باعث یک جلسه محرومیت او شده.

در بیانیه‌ای که در این رابطه منتشر شده آمده:  قاضی ورزشی یک گزارش رسمی از دادستان فدرال درباره رفتار برایان کریستانته دریافت کرده. کریستانته در دقیقه ۲۳ نیمه اول یک توهین به مقدسات را به زبان آورده. تصاویر تلویزیونی آن را ضبط کرده‌اند و این تصاویر بررسی شده‌اند. با توجه به اینکه کلمات بازیکن کاملا شفاف و واضح بوده، اعلام می‌شود عبارات کفر آمیز بدون تردید بیان شده است.

به این ترتیب طبق دستور کمیته انضباطی ایتالیا، برایان کریستانته یک جلسه محروم می‌شود و دیدار بعدی تیم رم در سری آ که مقابل تورینو برگزار می‌شود را از دست خواهد داد.

1101