دهقانی: تمام تمرکزم روی موفقیت در سپاهان است/ همه از تیم ما توقع قهرمانی دارند

دهقانی: تمام تمرکزم روی موفقیت در سپاهان است/ همه از تیم ما توقع قهرمانی دارند

خبرگزاری فوتبالی- وینگر تیم فوتبال سپاهان گفت: تمام تمرکزم روی موفقیت در سپاهان است و امیدوارم فصل خوبی را در این تیم پشت‌سر بگذارم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، رضا دهقانی در خصوص پیروزی پرگل تیمش برابر نساجی در هفته ششم مسابقات لیگ برتر گفت: با توجه به شکست مقابل نفت مسجدسلیمان، نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز این بازی داشتیم. نساجی تیم خوبی است و این را در بازی‌های قبلی نشان داده بود اما ما در این بازی فوتبال بسیار خوبی را به‌نمایش گذاشتیم و از لحاظ تاکتیکی برتری خودمان را به تیم حریف دیکته کردیم. این برد قطعا در ادامه راه به سپاهان کمک خواهد کرد.
دهقانی در خصوص حضورش در این بازی و اینکه گفته می‌شود به دلیل تمدید نکردن قراردادش را سپاهان، در چند بازی به میدان نرفت، عنوان کرد: من یک بازیکن هستم و باید تابع تصمیمات کادر فنی باشم. من سپاهان را دوست دارم و تمام تمرکزم روی موفقیت در این تیم است و امیدوارم فصل خوبی را در این تیم پشت‌سر بگذارم. دوست ندارم در مورد قراردادم صحبت کنم و مسئله مهم این است که من تیمم را دوست دارم و برای موفقیت سپاهان نهایت تلاشم را به کار می‌گیرم.

وینگر سپاهان در پاسخ به این پرسش که «آیا این تیم می‌تواند در این فصل مدعی قهرمانی باشد؟» خاطرنشان کرد: چیزی در فوتبال قابل پیش‌بینی نیست اما سپاهان هر سال مدعی است و همه از این تیم توقع قهرمانی دارند. تمام تلاش ما این است که اتفاقات خوبی را برای تیم رقم بزنیم و امیدوارم سپاهان با نتایج خوبی که می‌گیرد هوادارانش را خوشحال کند.

6641