تبریک جالب زلاتان به رایولا: هم پدری، هم برادر، هم دوست!

تبریک جالب زلاتان به رایولا: هم پدری، هم برادر، هم دوست!

خبرگزاری فوتبالی -  مینو رایولا وکیل ایتالیایی در مراسم توپ طلای 2020 جایزه "بهترین وکیل سال" را از آن خود کرد. او که وکالت زلاتان ابراهیموویچ را هم بر عهده دارد اکنون به عنوان بهترین وکیل سال برگزیده شده است. به همین مناسبت، زلاتان ابراهیموویچ در شبکه های اجتماعی به شکل جالبی به او تبریک گفت.

به گزارش فوتبالی، زلاتان ابراهیموویچ که این روز ها در شرایط خوبی در باشگاه میلان به سر می‌برد، از انتخاب وکیلش به عنوان بهترین وکیل سال خوشحال به نظر می‌رسد. او با قراردادن تصویری از مینو رایولا در حالی که جایزه بهترین وکیل سال را در دست دارد نوشت:"یک پدر، یک برادر، یک دوست و یک ایجنت (وکیل). مینو رایولا، بهترینِ بهترین‌ها و کسی که همواره بهترین می‌ماند."

رایولا پس از این مراسم در مورد زلاتان ابراهیموویچ گفت:" بازیکنان زیادی در دوران فوتبالم دیده ام که در سن زلاتان خسته شده اند. اما هرگز چنین خستگی را در زلاتان ندیده ام. از نظر من او به سادگی می تواند برای پنج فصل دیگر بازی کند. از این که او را به لیگ آمریکا بردم، پشیمان هستم چرا که وقتش در آن جا تلف شد. با زلاتان لحظه های بی نظیری داشتیم و آن طور که به نظر می رسد سفت و سخت نیست."

1470