یوونتوس پوگبا را از منچستریونایتد برمی‌گرداند؟

یوونتوس پوگبا را از منچستریونایتد برمی‌گرداند؟

خبرگزاری فوتبالی - پل پوگبا در سال 2016 از یوونتوس به منچستریونایتد رفت. این دومین مقطع حضور او در جمع شیاطین سرخ بود اما وکیل پوگبا چندی پیش اعلام کرد که دوران حضور هافبک فرانسوی در جمع شیاطین سرخ به پایان رسیده و او به زودی این تیم را ترک خواهد کرد. از رئال مادرید و یوونتوس به عنوان دو مقصد احتمالی پوگبا اسم برده شده است، اما آیا یوونتوس می‌تواند او را مجددا به تیمش برگرداند؟

به گزارش فوتبالی، پل پوگبا ماه گذشته گفته بود که تیم ملی فرانسه برایش یک تنفس تازه است تا به نوعی به شرایطش در منچستریونایتد طعنه زده باشد. طبق گفته فابریزیو رومانو، خبرنگار اسکای اسپورت، در شرایط عادی و بدون وجود بحران مالی که در اثر ویروس کرونا به وجود آمده، یوونتوس می‌توانست پوگبا را به خدمت بگیرد اما اکنون بانوی پیر شانس کمتری برای انجام این کار دارد.

با این حال ، یوونتوس ممکن است در تابستان آینده برای به خدمت گرفتن مجدد بازیکن فرانسوی تلاش کند. در آخرین پنجره نقل و انتقالات تابستانی ، یوونتوس برای خریدهای جدید خود حداکثر 9 تا 10 میلیون یورو دستمزد تعیین کرد که برای مطابقت با درخواست مالی پوگبا کافی نیست زیرا وی 16.7 میلیون یورو در اولدترافورد درآمد دارد.

در هر صورت باید دید که چه اتفاقی در نهایت برای این هافبک می‌افتد.

1470