رونمایی از گزینه های جانشینی آرتتا در آرسنال

رونمایی از گزینه های جانشینی آرتتا در آرسنال

خبرگزاری فوتبالی - روند ضعیف آرسنال احتمالا به زودی به اخراج میکل آرتتا ملحق خواهد شد. در حقیقت تیم لندنی بدترین شروع خود در لیگ انگلیس در 40 سال اخیر را داشته است.

به گزارش فوتبالی، شکست آرسنال مقابل برنلی در لندن باعث شد تا آرسنال چهارمین شکست خانگی پیاپی خود را تحمل کند. در حال حاضر هواداران خشمگین آرسنال خواستار اخراج آرتا شده اند و تاک اسپورت در گزارشی از گزینه های جانشینی وی اسم برده است: ماسیملیانو آلگری، توماس توخل، برندن راجرز، پاتریک ویرا، دیگو سیمئونه، تیری آنری و ...

به نظر می رسد که آلگری محتمل ترین گزینه باشد. مربی ایتالیایی یک سال و نیم است که بدون تیم مانده است و حالا می تواند هدایت تیم لندنی را به عهده بگیرد. گزینه بعدی توماس توخل است. جالب این که آلگری گزینه جانشینی مربی آلمانی در پی اس جی هم هست. برندن راجرز سرمربی لستر سومین گزینه است.

بعد از این به نظر می رسد که سایر گزینه های غیرمحتمل و ریسکی باشند. پاتریک ویرا مربی فرانسوی که از نیس اخراج شده گزینه ای در دسترس است  و با تجربه حضورش در آرسنال در میان هواداران محبوبیت قابل توجهی دارد اما تجربه بالایی در زمینه مربیگری ندارد. دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو گزینه دیگری است که مطرح شده است. از طرفی از تیری آنری و فردی لیونبرگ دو ستاره سابق آرسنال نیز اسم برده شده است. آخری بین دو دوره امری و آرتتا مدتی مربی موقت آرسنال بود و آنری نیز در حال حاضر در تیم مونترال ایمپکت فعالیت می کند. در حال حاضر آرسنال با هفت شکست از 12 بازی در رتبه پانزدهم لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

4125