زلاتان: به هم‌سن‌های خودم می گویم که ناامید نشوند

زلاتان: به هم‌سن‌های خودم می گویم که ناامید نشوند

خبرگزاری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی گفته است که میلان باید باید در مورد فتح اسکودتو رویاپردازی کد و در ادامه گفت که بازگشت به روسونری ها بزرگترین چالش وی بوده است.

به گزارش فوتبالی، مهاجم سوئدی در روز دوشنبه در حین مراسم "گاتزتا دلوا اسپورت" گفت:" حس خوبی دارم. تمرین می کنم و همیشه سخت تلاش می کنم. فلسفه من همین است. در سن 39 سالگی حس کردم که  می توانم چیزهای بیشتری انجام بدهم تا حس خوبی داشته باشم. حضورم در میلان چالش متفاوتی بود. میلان در بهترین شرایط خود نبود. امید داشتم تا همه چیز خوب پیش برود. هر کسی که برای بار دوم به میلان برگشته بود نتوانسته بود که به خوبی دفعه اولش باشد. این بزرگترین چلاش برای من بود و با خودم گفتم که " من زلاتان هستم و می توانم همه چیز را تغییر بدهم."

روسونری ها با وجود تساوی مقابل پارما در حال حاضر صدرنشین لیگ ایتالیا هستند. ایبرا در ادامه بیان کرد :" تیم باید با شهامت برای فتح اسکودتو رویاپردازی کند. تیم گرسنه است و می خواهد بهتر و بهتر شود. می توانم کاریزمای خود را به هم تیمی هایم منتقل کنم. همیشه می خواهم تمرین کنم چون حس بهتری دارم. به افراد هم سن خودم می گویم که به خودشان باور داشته باشند و هرگز ناامید نشوند."

4125