مدیر یوونتوس: رونالدو شوخ‎‌طبع است؛ به دنبال صندلی برای بونوچی هستیم!

مدیر یوونتوس: رونالدو شوخ‎‌طبع است؛ به دنبال صندلی برای بونوچی هستیم!

خبرگزاری فوتبالی - آندره آ آنیلی مدیر یوونتوس در مراسم توپ طلای 2020 جایزه "بهترین مدیر اروپایی" را از آن خود کرد. وی در مورد قرعه کشی چمپیونزلیگ و تقابل تیمش با یوونتوس گفت:" باید برای یوونتوس صندلی پیدا کنیم!"

به گزارش فوتبالی، بیانکونری ها در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف پورتو بروند. بانوی پیر در مرحله یک هشتم نهایی فصل 17-2016 نیز به مصاف تیم پرتغالی رفته بود که در آن زمان بونوچی به علت اختلافات با آلگری در بازی رفت از لیست خط خورد. این مدافع ایتالیایی در جایگاه ویژه و از روی یک صندلی مخصوص و متفاوت بازی را تماشا کرد. آنیلی با شوخی از آن ماجرا یاد کرد:" با شوخی و با کمی چاشنی خرافات به م گفتیم که باید هر چه زودتر یک صندلی برای بونوچی پیدا کنیم! در سالهای اخیر در مقابل تیم هایی که شانسمان مقابلشان بیشتر دانسته می شد از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدیم. هرگز نباید گارد خود را پایین بیاوریم، باید با جدیت به مصاف پورتو برویم، آنها تجربه اروپایی بالایی دارند."

وی در مورد  این که یووه را در 10 سال آینده کجا می بیند، بیان کرد:" طبیعتا همه چیز به شرایط صنعت فوتبال پس از کرونا بستگی دارد. به نظر می رسد که کل دنیای فوتبال 8 تا 9 میلیارد یورو ضرر کند و این قطعا شرایط مشکلی است.  البته فکر می کنم که یووه در یک دهه اینده در ایتالیا و اروپا از نظر مالی شرایط خوبی داشته باشد."

آنیلی در مورد شوخ طبعی رونالدو هم صحبت کرد:" حس شوخ طبعی کریستیانو چیزی است که انتظارش را نداریم و هر روز از آن لذت می بریم."

4125