رایولا: وقت زلاتان در آمریکا هدر رفت، می‌تواند پنج سال دیگر بازی کند

رایولا: وقت زلاتان در آمریکا هدر رفت، می‌تواند پنج سال دیگر بازی کند

خبرگزاری فوتبالی - مینو رایولا وکیل ایتالیایی اعتقاد دارد که زلاتان ایبراهیموویچ وقتش را در لیگ آمریکا هدر داده چرا که بازیکن سوئدی می تواند پنج سال دیگر بازی کند و از سویی در مورد آینده پل پوگبا هم صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، رایولا در مراسم توپ طلای 2020 جایزه "بهترین وکیل سال" را از آن خود کرد و در مورد برخی از معروف ترین موکلانش صحبت کرد. وی در مورد زلاتان گفت:" بازیکنان زیادیی در دوران فوتبالم دیده ام که در سن زلاتان خسته شده اند. اما هرگز چنین خستگی را در زلاتان ندیده ام. از نظر من او به سادگی می تواند برای پنج فصل دیگر بازی کند. از این که او را به لیگ آمریکا بردم، پشیمان هستم چرا که وقتش در آن جا تلف شد. در آینده می تواند نقش مهمی داشته باشد، شاید بتواند رئیس یوفا شود و فوتبال را تغییر دبهد. رابطه زیبایی داریم اما در مورد بقیه موکلانم همین طور است. انها بخشی از خانواده من هستند. با زلاتان لحظه های بی نظیری داشتیم و آن طور که به نظر می رسد سفت و سخت نیست. "

رایولا در مورد دلیخت که در یووه توپ می زند گفت :" او یک بازیکن رایج نیست ، خیلی صادق است و حتی اگر نیاز باشد از خودش انتقاد می کند. او مثل یک رهبر زاده شده است، خودش تصمیم ها را برای  گروه می گیرد. می تواند یک کشور را مدیریت کند، بهتر از من ایتالیایی صحبت می کند."

وی اخیرا گفته بود که دوران حضور پوگبا در یونایتد تمام شده و حالا در این مورد صحبت کرد:" در انگلیس وقتی بحث در مورد پوگبا انجام می شود خیلی حساس می شوند. من  نظراتم را گفتم. هیچ چیز  حساسی وجود ندارد. باید می گفتم که بهتر است در تابستان صحبت کنیم چون برای بازیکنان بزرگ سخت است که در زمستان جدا شوند. ببینیم در تابستان چه خواهد شد چرا که در یک دنیای بسیار متفاوت زندگی می کنیم."

4125