پدیده بارسلونا به جایزه «پسر طلایی اینترنتی» رسید

پدیده بارسلونا به جایزه «پسر طلایی اینترنتی» رسید

خبرگزاری فوتبالی - مراسم "پسر طلایی 2020" به صورت مجازی برگزار شد. نشریه ایتالیایی توتواسپورت این مراسم را برگزار کرد که همان طور که از قبل اعلام شده بود، ارلینگ هلند مهاجم نروژی به جایزه پسر طلایی رسید اما آنسو فاتی پدیده بارسلونا با رای کاربران اینترنتی جایزه دیگری را تحت عنوان "پسر طلایی اینترنتی" دریافت کرد چرا که کاربران اینترنتی او را بالاتر از هالنگ قرار داده بودند.

به گزارش فوتبالی، در رای گیری داوران جایزه پسر طلایی، ارلینگ هالند در رده اول قرار گرفت و مهاجم بارسلونا که این روزها با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند در رده دوم جای گرفت. آلفونسو دیویس پدیده بایرن مونیخ هم در رده سوم قرار گرفت. در این مراسم که تحت تاثیر کرونا به صورت مجازی برگزار شد، بیشتر برندگان شامل آنسو از طریق مجازی با مراسم ارتباط برقرار کردند.

فاتی در حال حاضر از مصدومیت خود ریکاوری می کند که به نظر می رسد حدود دو تا سه ماه دیگر بتواند به میادین برگردد. همه تمرکز فاتی این است که در مقطع پایانی فصل به آمادگی کامل برسد تا بتواند در یورو 2021 حضور پیدا کند و بتواند در اولین تورنمنت بزرگ ملی حضور پیدا کند که احتمالا در این بازی ها می تواند فیکس شود و بدرخشد.

4125