تشکر ویژه رونالدو از فرانس فوتبال با یاد کردن از آخرین توپ طلایش

تشکر ویژه رونالدو از فرانس فوتبال با یاد کردن از آخرین توپ طلایش

خبرگزاری فوتبالی - نشریه معتبر فرانس فوتبال، یازده بازیکن را به عنوان برترین بازیکنان تاریخ انتخاب و معرفی کرد که کریستیانو رونالدو هم به عنوان بهترین وینگر چپ تاریخ در آن حضور دارد. در واقع فوق ستاره پرتغالی در کنار رونالدو نازاریو و لیونل مسی یکی از سه مهاجم این لیست است. کریستیانو رونالدو 5 بار برنده‌ی جایزه توپ طلا از این نشریه شده است.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در سال 2017 برای آخرین بار تا به امروز فاتح جایزه‌ی توپ طلا به عنوان بهترین بازیکن سال از نشریه‌ی معتبر فرانس فوتبال شد. او این جایزه را در پاریس دریافت کرد. اکنون فوق ستاره پرتغالی به انتخاب 140 خبرنگار معتبر نشریه‌ی فرانس فوتبال به عنوان بهترین وینگر چپ تاریخ شناخته شده است و در جمع 11 بازیکن برتر کل تاریخ جای گرفته است.

رونالدو با قراردادن تصویری در شبکه های اجتماعی از روزی که آخرین توپ طلایش را در پاریس برد، برای تشکر از این نشریه نوشت:" بسیار افتخار می کنم که در جمع یازده تای برتر تاریخ به انتخاب فرانس فوتبال حضور دارم. چه تیم رویایی و شگفت انگیزی ... همه آنها شایسته تحسین هستند و مورد احترام من قرار دارند و به وضوح افتخار می کنم که در میان چنین بازیکنان فوق العاده ای قرار دارم. متشکرم!"

1470