عکس؛ تشکر مسی از فرانس فوتبال با نشستن در کنار 6 توپ طلا

عکس؛ تشکر مسی از فرانس فوتبال با نشستن در کنار 6 توپ طلا

خبرگزاری فوتبالی - نشریه‌ی معتبر فرانس فوتبال، امروز ترکیبی از برترین بازیکنان تاریخ را به انتخاب 140 خبرنگار خود که از اعتبار بالایی برخوردار هستند، اعلام کرد که لیونل مسی در این ترکیب به عنوان بهترین وینگر راست تاریخ حضور دارد. او در خط حمله‌ی این تیم رویایی در کنار رونالدو نازاریو و کریستیانو رونالدو به عنوان یکی از بهترین مهاجمان تاریخ شناخته می‌شود.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی تاکنون 6 بار برنده‌ی جایزه توپ طلا شده که این جایزه را هم نشریه‌ی فرانس فوتبال به انتخاب خبرنگاران به بهترین بازیکن سال می‌دهد. البته جایزه توپ طلا در ادوار گذشته، جایزه‌ای بود که به طور مشترک توسط فیفا و نشریه‌ی فرانس فوتبال به بهترین بازیکن سال اعطا می‌شد و مربیان و کاپیتان های ملی هم در انتخاب آن نقش داشتند.

اکنون لیونل مسی به مناسبت قرار گرفتن در ترکیب بهترین بازیکنان تاریخ توسط نشریه‌ی فرانس فوتبال، با قراردادن این تصاویر در شبکه‌های اجتماعی به نوعی از این انتخاب خبرنگاران فرانس فوتبال تشکر کرد چرا که اکنون لئو مسی به انتخاب این نشریه به عنوان بهترین وینگر راست تاریخ شناخته می‌شود. مسی بازیکنی است که با داشتن 6 توپ طلا، بیشترین تعداد توپ طلا را دارد و پس از او کریستیانو رونالدو قرار دارد.

1470