کایپتان آتالانتا: وقتی از تیم جدا شدم هواداران متوجه حقایق می‌شوند

کایپتان آتالانتا: وقتی از تیم جدا شدم هواداران متوجه حقایق می‌شوند

خبرگزاری فوتبالی – الخاندرو گومز در پیامی در اینستاگرام خود نوشته زمانی که این تیم را ترک کنم هوادارن متوجه حقایق خواهند شد.

به گزارش فوتبالی، چندی پیش شایعاتی درباره اختلاف در رختکن آتالانتا در بین دونیمه دیدار مقابل میتلیند در رسانه‌ها مطرح شد. چیزی که در رسانه‌ها منتشر شد حاکی از عدم قبول دستور سرمربی توسط پاپو گومز بود. به او گفته شده بود بیشتر به سمت راست متمایل شود اما این بازیکن آرژانتینی از این کار سر باز زده بود و در نهایت هم تعویض شد.

این حاشیه البته دنبال دار نشد و به نظر می‌رسید همه چیز به خوبی و خوشی به پایان رسیده اما از مصاحبه گومز این طور بر می‌آید که او تنها سکوت پیشه کرده و احساس خوبی ندارد. جان پیرو گاسپرینی با تایید اختلافات گفته بود نمی‌داند مسئله گومز چگونه حل می‌شود و حالا گومز هم در پیامی در اینستاگرام خود بر حاشیه‌ها دامن زده.

در پیامی که گومز منتشر کرده، آمده است: هواداران عزیز، برای شما اینجا می‌نویسیم زیرا منظور دیگری جز دفاع از خودم یا صحبت با شما ندارم. تنها می‌خواهم به شما بگویم زمانی که آتالانتا را ترک کنم شما متوجه خقایق درباره همه چیز خواهید شد. شما من را به خوبی می‌شناسید و می‌دانید چه کسی هستم. شما را دوست دارم. از طرف کاپیتان تان!

1101