زیدان: دیگر به ایسکو فرصت نمی‌دهم

زیدان: دیگر به ایسکو فرصت نمی‌دهم

خبرگزاری فوتبالی – زیدان در کنفاhنس خبری پیش از دیدار مقابل بلیبائو اعلام کرد به ایسکو فرصتی نخواهد داد و او باید سخت تلاش کند.

به گزارش فوتبالی، زیدان در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل بیلبائو به خبرنگاران گفته: رویارویی با آتالانتا در لیگ قهرمانان؟ می‌دانیم که آن‌ها چه تیمی هستند و برای آن‌ها احترام زیادی قائلیم.  این بازی در انتها فوریه برگزار می‌شود و چیزی که برای من اهمیت دارد دیدار فردا است. این دیدار یک فرصت بزرگ برای ما است. در دیدار مقابل اتلتیکو ۳ امتیاز گرفتیم اما می‌خواهیم ثابت کنیم که تیم نمایش خوبی دارد و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. هر روز تمرین می‌کنیم و چیزی تغییر نکرده. می‌دانیم که باید بهترین باشیم اما مقابل حریفان قرار میگیریم و سخت است که همیشه مقابل آن‌ها خطرناک ظاهر شویم اما خوب هستیم و می‌خواهیم استمرارمان را نشان دهیم.

زیدان در ادامه افزود: صحیح است که ایسکو اخیرا خیلی بازی نکرده. من به او فرصتی نمی‌دهم تا ثابت کند چه بازیکنی است. برای بازیکنانم متاسف هستم و هرگز تجربیاتم با آن‌ها را فراموش نخواهم کرد. ایسکو باید سخت تلاش کند تا فرصت دیگری پیدا کند. پاسخی برای حرف‌هایی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود ندارم. به خطر افتادن شغلم؟ نمی‌خواهم چیزی را ثابت کنم. از هر لحظه‌ای که اینجا هستم اتفاده می‌کنم. بازیکنانی فوق‌العاده دارم و کاری جز تلاش نداریم. هفته خوبی داشتیم و می‌خواهیم به آن ادامه دهیم. مرگ ژرار هولیه؟ خبر بدی است و ما اخیرا افراد مهمی در فوتبال را از دست داده‌ایم. او را می‌شناسم و می‌خواهم برای خانواده‌اش پیامی با محبت و عشق از طرف خودم بفرستم.

1101