سلمانی: مقابل سپاهان محکی جدی خوردیم

سلمانی: مقابل سپاهان محکی جدی خوردیم

خبرگزاری فوتبالی- یاسین سلمانی هافبک میانی باشگاه سپاهان روز گذشته در ترکیب تیم ملی جوانان مقابل تیم باشگاهی خودش به میدان رفت.

به گزارش فوتبالی، یاسین سلمانی که از بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی جوانان است و در بازی روز گذشته برابر سپاهان که با نتیجه تساوی 4 بر 4 خاتمه یافت، گل سوم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، در مورد این بازی بیان کرد: مسابقه بسیار خوب و نزدیکی بود . همچنین اردوی خوبی در اصفهان داشتیم. سپاهان بازیکنان بزرگی در ترکیب خودش داشت که مقابل تیم ملی جوانان با انگیزه خوبی ظاهر شدند و یک محک جدی برای تیم ما بود.

او سپس با اشاره به باشگاه خودش اضافه کرد: باشگاه سپاهان همیشه حامی رده های فوتبال پایه است و اینبار هم از تیم ملی جوانان میزبانی کردند.

بخش بعدی حرف های کاپیتان تیم جوانان در رابطه با محرم نویدکیا بود و گفت: آقای نویدکیا همیشه حامی بازیکنان جوان است و بعد از بازی هم در جمع بچه های تیم ملی جوانان دقایقی صحبت کردند که بسیار موثر بود.

هافبک تیم ملی جوانان در خصوص شرایط این تیم اظهار داشت: از اول آذر که وارد اردو شدیم تا امروز برنامه ها به صورت مستمر و فشرده ادامه داشته. چند بازی تدارکاتی بسیار خوب انجام دادیم و دو بازی هم در تاجیکستان مقابل این تیم برگزار می کنیم. خوشبختانه شرایط و برنامه ها نشان می دهد توجه جدی به تیم جوانان وجود دارد و با این وضعیت می توانیم تا شروع مسابقات به آمادگی مطلوب برسیم. بچه ها با انگیزه و تلاش زیاد می خواهند جزو نفرات نهایی باشند و در مسابقات هم شایستگی خودشان را به خوبی نشان بدهند. ما باور داریم این تیم می تواند موفق شود و نتایج خوبی در مسابقات آسیایی بگیرد. امیدواریم حمایت ها از تیم جوانان ادامه داشته باشد تا بتوانیم به انتظارات پاسخ بدهیم.

7474