علیپور: بازیکنان تصمیم گرفتند که قهرمان آسیا باشند/ محرومیت آل‌کثیر بخشیده شود، او به قطر می‌آید

علیپور: بازیکنان تصمیم گرفتند که قهرمان آسیا باشند/ محرومیت آل‌کثیر بخشیده شود، او به قطر می‌آید

خبرگزاری فوتبالی- عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تیم شاداب و سرحال است و بازیکنان تصمیم گرفتند که برنده فینال و قهرمان آسیا باشند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، محمد علیپور در خصوص حضور تیم فوتبال پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: این اتفاق خوبی برای پرسپولیس که بازهم در فینال آسیا هستیم و این تیم کار بزرگی کرده است. بازی بسیار سنگینی در انتظارمان است و فینال آسیا بین پرسپولیس و اولسان یک جنگ تمام عیار خواهد بود. یک جنگ تعصبی در پیش داریم، چون پرسپولیس قرار است از حیثیت و نام فوتبال ایران دفاع کند. بازیکنان روحیه خوبی دارند و امیدوارم بازی خوبی هم ارائه دهند و در نهایت برنده این دیدار باشند.

وی درباره محرومیت سه بازیکن پرسپولیس (آل‌کثیر، امیری و پهلوان) برای حضور در فینال برابر اولسان، گفت: این اتفاقات از قبل رخ داده و ما هم تلاش زیادی برای بخشودگی آنها کردیم. ما تا آستانه بازی هم دست‌بردار نیستیم و همچنان امیدوار به بخشش محرومیت آنها هستیم. امیدواریم که اتفاقات خوبی رخ دهد و بازیکنان محروم ما هم بتوانند در فینال به میدان بروند. البته آل‌کثیر چون از فعالیت‌های فوتبالی محروم است نتوانست با تیم به قطر بیاید اما اگر بخشیده شود سریعا برای او بلیت تهیه می‌شود و به دوحه می‌آید.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره لغو دو بازی اخیر این تیم در لیگ برتر، تصریح کرد: اگر می‌شد یک بازی پیش از فینال انجام دهیم بهتر بود، اما سخت‌گیری قطری‌ها در بحث کرونا و البته تعداد زیاد کرونایی‌های ذوب آهن مانع برگزاری بازی با این تیم خوب اصفهانی شد. خدایی نکرده اگر کسی در این بازی به ویروس مبتلا می‌شد، تیم ضربه بزرگی می‌خورد اما الان این مسابقه برگزار نشده و خیال‌مان از بابت مبتلا نشدن بازیکنانمان راحت است.

علیپور در پایان خاطرنشان کرد: تیم شاداب و سرحال است و بازیکنان تصمیم گرفتند که برنده فینال و قهرمان آسیا باشند. این تصمیم قطعا کارساز خواهد بود. از نظر بدنی هم شرایط بازیکنان خوب است و تمرینات باکیفیتی را اخیرا برگزار کرده‌ایم. امیدواریم با درایت کادرفنی و تلاش بازیکنان یک تیم در حد و اندازه قهرمانی آسیا در زمین ظاهر شویم و در نهایت با جام به کشور برگردیم و بتوانیم دل هواداران میلیونی این تیم را شاد کنیم.

7474