موضوعی که شاگردان یحیی را امیدوار می کند/ خط دفاع شکننده اولسان

موضوعی که شاگردان یحیی را امیدوار می کند/ خط دفاع شکننده اولسان

خبرگزاری فوتبالی- روز گذشته با برگزاری بازی نیمه نهایی در منطقه شرق آسیا بین تیم های ویسل کوبه و اولسان هیوندای نماینده کره با برتری در این مسابقه به عنوان حریف شاگردان یحیی گل محمدی در فینال آسیا انتخاب شد.

به گزارش فوتبالی، اولسان هیوندای با اقتدار از مرحله گروهی این جام صعود کرد و از 18 امتیاز ممکن 16 امتیاز به دست آورد. آنها در مراحل حذفی نیز فوق‌العاده بودند اما شاید طولانی شدن رقابت‌ها، این تیم را کمی قبل از بازی نیمه نهایی برابر ویسل کوبه خسته کرد. چراکه نماینده کره در جریان دیدار نهایی شرق آسیا، کیفیت بازی های قبل را نداشتند. 

اولسان هیوندای یک بار در سال 2012 قهرمان آسیا شده و حالا برای تصاحب این جام برای دومین بار روبه‌روی پرسپولیس قرار خواهد گرفت. 

آنها یک تیم فیزیکی با چند مهره خوب خارجی هستند و در خلق موقعیت، در خط حمله عالی عمل می‌کنند اما به همان نسبت نیز در دفاع شکننده به نظر می‌رسند. اگر اشتباه‌های فردی وحشتناک مهاجمان ویسل نبود، این تیم به راحتی چند گل به اولسان می‌زد. 

تیم ویسل کوبه روز گذشته به دلیل مصدومیت اینیستا را در این مسابقه در اختیار نداشت، شاید اگر این بازیکن در بازی روز گذشته در زمین حضور داشت با توجه به وضعیت خط دفاع اولسان هیوندای وضعیت برای ژاپنی ها در پایان بازی تفاوت داشت، ستاره اسپانیایی ویسل کوبه مجبور شد دیدار تیمش را از روی سکوها تماشا کند.

پرسپولیس می‌تواند با توجه به ضعف در خط دفاعی نماینده کره از سد این تیم عبور کند اما برای بردن این تیم، شاگردان یحیی گل محمدی باید کاملا هوشیار باشند. تجربه دیدار اولسان با ویسل، نشان داد که نماینده کره به هیچ وجه یک تیم شکست‌ناپذیر نیست اما آنها به شدت حرفه‌ای فوتبال بازی می‌کنند و می‌توانند از کوچک‌ترین فرصت به بهترین شکل ممکن بهره ببرند. حتی یک اشتباه کوچک روبه‌روی این حریف، ممکن است برای قرمزها گران تمام شود. حریفی که تیم بسیار خوبی است اما مهار نشدنی هم نشان نمی‌دهد.

7655