پیولی پس از تساوی: تیم حریف تنها ۲ ضربه به سمت دروازه ما زد

پیولی پس از تساوی: تیم حریف تنها ۲ ضربه به سمت دروازه ما زد

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم میلان پس از برد پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش فوتبالی، پیولی پس از تساوی میلان برابر پارما گفت: این دیدار به عنوان شبی که در آن مشکل داشتیم در خاطر می‌ماند. گابیا و بن ناصر هم مصدوم شدند. برای اولین بار در بازی شروع خوبی نداشتیم. پارما در ضد حملات عالی بود. می‌توانستیم مساوی کنیم اما نشد. تیمی به قلب و روح و عطش موفقیت داریم. می‌خواستیم برنده شویم و شانس داشتیم. پارما ۲ ضربه به سمت دروازه زد و به گل رسید و البته ما هم در آن صحنه‌ها اشتباه داشتیم. در نیمه دوم باهوش نبودیم اما زمانی که تعداد زیادی بازیکن را به سمت دروازه حریف روانه می‌کند چنین مشکلی پیش می‌آید.

پیولی در ادامه افزود: غیبت زلاتان؟ این مسئله صحیح است که بدون زلاتان شخصیت متفاوتی داشتیم زیرا زلاتان به ما در محوطه جریمه حریمه فرصت ارائه بیشتری می‌دهد اما در این بازی با تعداد نفرات زیادی حمله کردیم و تمرکز‌مان روی حرکت بود. حضور در صدر جدول و هدف ما؟ میلان مدت‌هاست در لیگ قهرمانان حضور نداشته. زمانی که جاه طلبی‌مان را نشان دادیم و ثابت کردیم می‌توانیم با هم رقابت کنیم حق ماست که در این رقابت‌ها حضور پیدا کنیم و می‌خواهیم در همین زمینه به مسیرمان ادامه دهیم.

از پیولی پرسیده شد آیا حاضر است همین حالا با ضمانت کسب سهمیه لیگ قهرمانان، سری آ تمام شود که او پاسخ داد: تنها چیزی که حاضرم آن را قبول کنم قرارداد جدید است!

1101