انتقاد شدید طرفداران آنتورپ از بیرانوند؛ دیگر شانسی برای بازی نداری

انتقاد شدید طرفداران آنتورپ از بیرانوند؛ دیگر شانسی برای بازی نداری

خبرگزاری فوتبالی- دومین بازی علیرضا بیرانوند برای آنتورپ، اصلا تجربه خوبی برای او نبوده است.

به گزارش فوتبالی، بیرانوند که چند روز قبل نمایش خیره کننده‌ای جلوی تاتنهام داشت و حتی ژوزه مورینیو هم از او تعریف کرد، در اولین بازی‌اش در لیگ بلژیک دو گل از بروژ خورد تا سوژه انتقادهای نسبتا زیادی شود.

در بخش پروفایل بیرانوند در سایت sofifa نظرات منفی زیادی درباره دروازه‌بان آنتورپ منتشر شده است و کاربران این سایت اصلا از عملکرد او جلوی بروژ راضی نبوده‌اند.

کاربری نوشته است: عملکرد بیرانوند واقعا وحشتناک بود و بعید است دیگر شانسی برای بازی در ترکیب اصلی داشته باشد منتهی اگر دوباره به او بازی رسید، امیدوارم که دیگر نمایشی مثل بازی با بروژ نداشته باشد. 

کاربر دیگری با نام Belgian Scout به این نکته اشاره که بیرانوند روی گل اول بروژ خروج بدی داشت و در کل عملکردش جای دفاعی نمی‌گذارد اما نباید او را تنها مقصر شکست آنتورپ دانست . 

گل اول بروژ به آنتورپ. منتقدان بیرانوند عقیده دارند او در این صحنه خروج بدی داشته است.

اگر چه این کاربر سعی کرده نقدی منصفانه درباره بیرانوند داشته باشد اما در کامنتهای دیگر خبری از رعایت انصاف درباره دروازه‌بان ایرانی آنتورپ نیست.

کاربری نوشته بیرانوند اصلا به درد آنتورپ نمی‌خورد و باید در تیمی متوسط که در میانه جدول حضور دارد، بازی کند. از دید او بیرانوند با نمایشی که در بازی دیروز داشت، دیگر رنگ ترکیب اصلی را نخواهد دید و هواداران او باید امیدوار باشند که او هر چه زودتر از آنتورپ جدا شود.

نکته جالب دفاع یک کاربر ایرانی از عملکرد بیرانوند است. او خطاب به هواداران آنتورپ نوشته که بیرانوند همان دروازه‌بانی است که جلوی تاتنهام نمایش خیره کننده‌ای داشت و آنها بیشتر از آنکه به او گیر بدهند باید از مدافعان تیمشان انتقاد کنند که اصلا عملکرد خوبی ندارند.

نظر این کاربر ایرانی بدون جواب نمانده و هواداران آنتورپ که شدیدا از دست بیرانوند ناراحت هستند به این کاربر توصیه کرده‌اند که دوباره بازی آنتورپ و بروژ را ببیند تا متوجه اشتباهات متعدد بیرانوند شود.

یکی از کاربران در واکنش به دفاع از عملکرد بیرانوند نوشته است: شما ایرانی‌ها بیرانوند را دروازه‌بان بی نقصی می‌دانید. موضوعی که حقیقت ندارد و حقیقت این است که بیرانوند نسبت به بوتز دروازه‌بان ضعیف‌تری است و طرفداران ایرانی بیرانوند که از عملکرد بوتز در بازیهای قبلی آنتورپ انتقاد کرده بودند، باید بپذیرند که نمایش بیرانوند جلوی بروژ، نمایش بسیار ضعیفی بوده است. 

1984