پیامی که باعث مسخره شدن دروازه بان سابق آرسنال شد

پیامی که باعث مسخره شدن دروازه بان سابق آرسنال شد

خبرگزاری فوتبالی - ینس لمن باز هم جنجال ساز شد. دروازه بان سابق فوتبال آلمان که تجربه حضور در تیم های آرسنال، شالکه و دورتموند را دارد در پیامی سعی کرد که به مردم در مورد کرونا آرامش بدهد اما به نظر می رسد که هواداران چندان از پیام وی خوششان نیامده است.

به گزارش فوتبالی، لمن در پیامی توییتری که با واکنش های منفی زیادی مواجه شده، نوشته است:" در سال 2017 متاسفانه 23 هزار نقر قربانی آنفلوانزای فصلی شدند. در آن زمان هیچ کس به این توجه نکرد. حالا متاسفانه همان ضریب مرگ و میر 0.028 درصدی از جمعیت را داریم. با آرزوی سلامتی امیدوارم که کریسمس خوبی را داشته باشید."

لازم به ذکر است که آلمان در بحرانی ترین شرایط خود از زمان شروع کرونا به ثمر می برد و به همین خاطر مرکل صدراعظم آلمان و کابینه اش تصمیم گرفته اند که محدودیت های قرنطینه ای بسیار سختگیرانه ای را در نظر بگیرند که از چهارشنبه آغاز می شود و حداقل تا 10 ژانویه ادامه خواهد داشت. دولت آلمان در سال 2020 بیش از 22 هزار کشته به خاطر ابتلا به کرونا را ثبت کرده است که این عدد در کل دنیا به 1.6 میلیون نفر می رسد. کرونا که اخیرا خواستار ورود 20 هزار نفر هب استادیوم ها شده بود، پس از حجم انتقادها مجبور شد که توییت خود را حذف کند. بسیاری از هواداران از لمن خواستند تا با احتیاط و بررسی بیشتری پیام هایش را منتشر کند . البته خود لمن نیز در ماه مارس به کرونا مبتلا شده بود که در آن زمان گفته بود که بیماری وی از یک سرماخوردگی هم خفیف تر بوده است.

4125