پاریسن ژرمن 0-1 لیون؛ لیونی‌ها صدر را از چنگ پاریسی‌ها درآوردند

پاریسن ژرمن 0-1 لیون؛ لیونی‌ها صدر را از چنگ پاریسی‌ها درآوردند

خبرگزاری فوتبالی - در هفته‌ی چهاردهم لیگ 1 فرانسه، پاریسن ژرمن در ورزشگاه خانگی خود، پارک دو پرنس، به مصاف لیون رفت و در نهایت بازی را با نتیجه‌ی یک بر صفر باخت و صدر جدول را به لیون واگذار کرد. در این بازی ستاره‌های پاریسن ژرمن مانند نیمار و دی ماریا کاملا مهار شدند و نتوانستند کار خاصی را از پیش ببرند تا صدر جدول از چنگ پاریسی‌ها خارج شود.

به گزارش فوتبالی، پاریسن ژرمن که شروع ضعیفی در لیگ فرانسه از اوایل فصل داشت، توانسته بود عملکرد خود را بهبود ببخشد و به مرور به صدر جدول برسد اما در این هفته از رقابت‌ها با باخت مقابل لیون صدر جدول را واگذار کرد و باید دید که عملکرد آن‌ها در ادامه‌ی رقابت‌ها به چه شکل پیش خواهد رفت. در اوایل فصل زمزمه‌هایی از اخراج توماس توخل به گوش می‌رسید اما در نهایت این اتفاق نیفتاد و مربی آلمانی در سمتش در پاریسن ژرمن ابقا شد و اکنون مجددا آن‌ها شکست خوردند. هدف اصلی پاریسن ژرمن در تمامی سال‌ها فتح لیگ قهرمانان اروپاست اما آن‌ها باید جام های داخلی را هم فتح کنند تا هواداران راضی باقی بمانند.

در این بازی تک گل لیون را کاده‌وره به ثمر رساند تا لیونی ها که در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا تبدیل به تیم شگفتی ساز شده بودند، بازی مقابل پاریسن ژرمن را ببرند.

1470