آرسنال 0-1 برنلی؛ بحران بزرگ آرتتا ادامه دارد

آرسنال 0-1 برنلی؛ بحران بزرگ آرتتا ادامه دارد

خبرگزاری فوتبالی - در ادامه‌ی دیدار های هفته‌ی دوازدهم لیگ برتر انگلیس آرسنال در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه‌ی یک بر صفر مقابل برنلی شکست خورد و عملکرد فاجعه‌باری داشت تا کابوس ها برای میکل آرتتا ادامه داشته باشد. این شکست از آن جهت که در زمین خانگی آرسنال اتفاق افتاد، تیغ تیز انتقادات را بیش از پیش به طرف میکل آرتتا خواهد برد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی آرسنال اصلا عملکرد خوبی نداشت و نشان داد که به شدت ضعیف شده است و میکل آرتتا که در فصل گذشته با بردن جام حذفی خودی نشان داده بود، اکنون در شرایط بسیار بدی به سر می‌برد و ممکن است با این روند به زودی اخراج شود. آرسنال در حال حاضر در رده های پایین جدول قرار دارد و با ادامه‌ی این روند حتی در خط سقوط قرار خواهد گرفت! اتفاقی که برای آرسنال بسیار عجیب است و برای هواداران این تیم غیر قابل قبول خواهد بود.

در این بازی بازیکنان آرسنال فاجعه آفریدند. ژاکا در دقیقه‌ی 58 با اخراج خود کار آرسنال را بسیار سخت کرد و این تیم ده نفره شد و در ادامه‌ی کار پیر امریک اوبامیانگ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. این اتفاق در دقیقه‌‌ی 73 رخ داد تا شب کابوس‌وار آرسنالی ها تکمیل شود و این تیم شکست بدی را در زمین خودش متحمل شود.

1470