حمیدرضا امیدوار: اشتباهات داوری علیه آلومینیوم است/ پورحمیدی یک گلر قابل اعتماد است

حمیدرضا امیدوار: اشتباهات داوری علیه آلومینیوم است/ پورحمیدی یک گلر قابل اعتماد است

خبرگزاری فوتبالی- تیم های فوتبال پیکان و آلومینیوم اراک روز گذشته در حالی با نتیجه تساوی زمین بازی را ترک کردند که هافبک آلومینیوم با مصدومیت شدیدی روبرو شد.

به گزارش فوتبالی، حمیدرضا امیدوار مدیر تیم فوتبال آلومینیوم در گفت و گو با فوتبالی با اشاره به مصدومیت شدید محسن ربیع خواه گفت: در همان دقایق ابتدایی بازی محسن ربیع خواه هافبک آلومینیوم از ناحیه مچ پا دچار شکستگی شد که بلافاصله به بیمارستان اعزام و اقدامات اولیه پزشکی برای او فراهم شد و پس از عکسبرداری و آزمایشاتی که صورت گرفت امروز از سوی پزشکان عمل جراحی روی پای این بازیکن انجام شد.

مدیر تیم آلومینیوم در پاسخ به سوالی مبنی بر زمان دوری این بازیکن از میادین گفت: هنوز مدت دوری ربیع خواه مشخص نیست اما گاهی شکستگی مچ پا موجب می شود تا بازیکن چند ماه از میادین دور باشد ولی برای بررسی دقیق تر در این زمینه منتظر نظر پزشک معالج این بازیکن هستیم.

امیدوار با اشاره به بازی روز گذشته مقابل پیکان تصریح کرد: پیکان هفته قبل و در تقابل با گل گهر سیرجان موفق شده بود تیم خوب گل گهر را در سیرجان شکست دهد و با روحیه ای مضاعف به مصاف ما آمده بود ،پیکان تیم با قدمتی است و ساختار مناسبی دارد اما تیم ما هم روز گذشته بازی خوبی در زمین از خود به نمایش گذاشت که حتی در کنفرانس بعد از بازی مهدی تارتار با بیان این جمله که آلومینیوم ما را غافلگیر کرد روی بازی خوب بازیکنان ما صحه گذاشت.

....

مدیر تیم آلومینیوم با انتقاد از عملکرد تیم داوری در بازی مقابل پیکان افزود: متاسفانه به مانند چند بازی گذشته ما در این بازی هم شاهد اشتباهات مکرر داوری علیه آلومینیوم بودیم و سوت های داور بازی علیه تیم ما بود که این نوع قضاوت ها باعث می شود که آلومینیوم مانند بازی مقابل سپاهان هر هفته از ناحیه داوری متضرر شود.

امیدوار با اشاره به عملکرد خوب پورحمیدی دروازه بان آلومینیوم در ترکیب این تیم گفت: پور حمیدی روز گذشته موفق شد ضربه پنالتی امیر روستایی را مهار کند تا آمادگی خود را در ترکیب آلومینیوم بیشتر به نمایش گذاشته و نوید یک دروازه بان خوب را برای فوتبال کشور در آینده باشد، پورحمیدی با عملکردی که در دروازه آلومینیوم داشت نشان داد یک گلر قابل اعتماد برای تیم است.

مدیر تیم آلومینیوم در پایان گفت: تلاش کادر فنی و مدیریتی آلومینیوم این است با تمریناتی که در نظر گرفته می شود و همچنین تلاش کارگران پرتلاش آلومینیوم اتفاقات بهتری برای نماینده اراک در لیگ برتر رخ دهد و سعی می کنیم بازی به بازی عملکرد بهتری در زمین ارائه دهیم تا به قولی که از ابتدای فصل درباره کسب نتایج بهتر داده بودیم عمل کنیم.

7655